28. října 2015

AUTUMN MUST HAVES

Každé roční období je něčím výjimečné, ale podzim co se týče módy je nejlepším ze všech. Pro podzim je typické vrstvení. 
Miluji, když je babí léto, stromy začínají žloutnout a vše začíná být krásně barevné a já si mohu vzít kotníkové kozačky, nadkolenky, sukni, nějakou bundičku a k tomu přidat nějaké doplňky.
Na rozdíl od zimy, kdy si vezmu válenky, parku, čepici a šálu, kterou mám až pod oči :D a jsem jak sněhová koule. 
Tím, že už asi počasí na sukni nebude, jsem vytvořila 

AUTUMN 2015 MUST HAVES - 


denniesk blog

Tuhle ŠÁLU fááákt potřebuji. Miluji velké šály a šátky.
 Podtrhne Váš outfit, když ji máte sladěnou například s botami nebo kabelkou :). A navíc krásně zahřeje.
Až teprve před rokem, jsem začala nosit čepice, nikdy jsem je nějak nenosila a vždycky mi byla zima, ale když jsem ji pak sladila se svetrem, který vylézá z pod bundy, tak mi to přišlo úplně super. Chci vínovou čepku a k tomu úžasný vínový cardigan, který jsem včera viděla.
Chtěla bych toho až moooooc, tak uvidíme, protože si chci co nejdřív našetřit na O BAG a v Brně si ho půjdu vybrat. UŽ AŤ TO JE !
Tuhle bundu bych mooooc chtěla. Je na podzim/zimu. Je super, že k této bundě můžete nosit cokoliv. Už jsem o ní napsala Ježíškovi mamince :D. I o tu šálu, nic jiného nepotřebuji a je mi jedno, co dalšího pod stromečkem najdu :). Teda ne, že bych nic dalšího nepotřebovala, mohla bych psát až do aleluja, co všechno potřebuji, ale myslím tím, že mi je jedno jestli dostanu ještě něco, co si přeji a nebo to ne, zkrátka pod stromkem bych chtěla najít tyto dvě věci, PROSÍÍÍÍÍM :D. 
Legíny jsou nutnost, nemám moc ráda kalhoty, ve kterých se musím celý den mačkat, takže 
vyteplené legíny jsou pro mne na podzim a zimu ty nej.
Boty, boty, boty, kdo by nechtěl nové boty a to samé i s kabelkami !!?? Počkat, teď jsem si vzpomněla, že takové nízké černé mám :-o, jo, ale ty vlastně nejsou zimní, ale podzimní, takže jooo vlastně je potřebuji :D.
Nezbytným doplňkem podzimu jsou rtěnky, které jsou o to hezčí, když je můžu sladit se svým outfitem, ehm, k rtěnkám se raději nebudu vyjadřovat, kdo sleduje můj blog, tak moc dobře ví, jak to se mnou a rtěnkami je ! :-/

Je něco, co prostě na podzim musíte mít :) ? Jsem ráda za každé vaše komentáře a zprávy :*

#LoveFashion



Žádné komentáře:

Okomentovat