8. října 2015

Autumn outfits

Taky milujete podzim jako já ? Jedna kamarádka mi už od konce léta "nadává", abych s tím podzimem dala pokoj :D. Jenže já ho prostě miluji. Ty barvy kolem nás, popadané listí všech barev, sychravé dny a dny, kdy jen ležím s čajem a koukám na film, také miluji procházky s mým tedy naším milujícím pejskem a přítelem. No a k podzimu patří také bezpodmínečně #AutumnOutfits ...a ty já miluji. Zrovna nedávno jsme s kamarádkou vyrazily do Brna na kafíčko a taky mrknout se po obchodech, jaké jsou nové modní kousky. Procházely jsme se Vaňkovkou a já zavítala do New Yorkeru, i když zde nakupuji minimálně, ale na co jsem nenarazila... Objevila jsem tuhle úžasnou chlupatou vestičku. Ale odolala jsem, no sice né na moc dlouho, ale odolala a to je u mě velký úspěch. Za týden jsem jela za rodiči domů a jeli jsme do Olympie v Brně a první obchod, který jsem musela navštívit byl New yorker. Pomalu jsem běžela pro vestičku, bála jsem se, aby ji měli :D Protože od té doby, co jsem dala tuto fotku na IG mi napsaly 3 kamarádky od kud ji mám... Takže New yorker mi tentokrát udělal obrovskou radost. Akorát moje kreditka z toho moc radost neměla.
 :((. Takže do mého šatníku zavítal první podzimní kousek letošního roku. A rozhodně né poslední, taky jste takové shopaholičky jako já ? Doufám, že nejsem sama. 

Žádné komentáře:

Okomentovat