13. října 2015

Cviky na zpevnění nohou

Ahoj moji čtenáři.
Došli mi zprávy, jestli udělám článek o tom, jak cvičím já na nohy a břicho. Dnes se tedy zaměříme na nohy.  Do článku zahrnuji slíbené fotky. 
Na tento článek jsem měla poměrně málo času a tak není tak propracovaný, jak bych si představovala. 
Ale teď už k tomu cvičení :).

Než začnete cvičit, rozhodně se trochu rozehřejte a protáhněte. Pusťte si písničku a na jeden song ze svého playlistu skákejte, jako když skáčete přes švihadlo. Poté se protáhněte. 

První cvik, který dělám jsou dřepy, ale né takové ty klasické, které jsem dělali ještě na tělocviku na základní škole a nebo doma, když jsme zlobili a museli si jich dát 10 :D  !
Nohy si dejte na šířku ramen a udělejte dřep, dřep nikdy nedělejte až dolů, děláme je poctivě, abychom se nezranili.

První cvik - dřepy.




Druhý cvik - uděláme dřep, jako na první fotce a ze dřepu ihned nohu zanožíme. Vrátíme se zpátky do dřepu a to samé uděláme na druhou nohu. Nohy střídáme.




Třetí cvik - no pořádně zvedněte ten zadek, žádný flákání !!! Někdy do toho cviku zahrnuji ještě jeden. V první řadě si nad kolena dáme gumu. Zvedneme zadek a po zvednutí dáme kolena od sebe, poté je vrátíme zpět a jdeme se zadkem zpátky dolů. 



Čtvrtý cvik - zanožování v kleče. První udělám 12 - 15 x na jednu nohu a poté nohy vyměním.




Páty cvik - kterému říkám "cvik čůrajícího pejska" :D
Tento cvik, šel špatně vyfotit a tak Vám ho popíši.
Základní pozice je stejná, jako u čtvrtého cviku, nohu budeme také zvedat, ale tentokrát ne nahoru, ale do strany. No prostě fakt, jak když čůrá pes :D

Šestý cvik - zpevňujeme vnitřní stranu stehen. Nohu zvedáme a zase pokládáme na zem.



Sedmý cvik - u tohoto sedmého cviku si to trošku ztížíme a budeme cvičit opět s gymnastickou gumou, kterou natáhneme nad kotníky. Místo gumy můžeme použít závaží na nohy :)




Vždy dělám 3 série po 12 - 15 opakování. 

A nakonec se zase nezapomeňte protáhnout, aby Vás ráno nic nebolelo :) !

"Jak se Vám tento článek líbil" ?
PS: nejsem žádná trenérka, jen jsem sepsala článek na přání JAK CVIČÍM JÁ :)

#EnjoyYourDay

2 komentáře:

  1. Supr tak tohle vyzkouším, pokud se donutím? :-D, jak dlouho ti cvičení zabere? A jeden den cvičíš nohy a další den bříško?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cvičím Po-St-Pá a někdy i neděle . Tyto dny posiluji a střídám to. Jeden den břichno, druhý nohy :).. A mezi těmito dny cvičím třeba jógu a nebo nějaké cardio cvičení - buď fitko nebo venku (když je hezky).

      Vymazat