25. října 2015

Dry shampoo batiste / suchý šampón z Douglas


Loňské léto jsme byly s kamarádkou na Votvíráku (festivalu) dělat hostesky.
Přijely jsme do Prahy a měly jsme být už na srazu, ale my ještě letěly do nákupáku, že potřebujeme něco k jídlu. První obchod do kterého jsme zavítaly byl Douglas.
Koupily jsme si na zkoušku malé suché šampóny. Musely jsme je vyzkoušet !
Pak rychle pro jídlo a jely jsme.
Když jsme přijely z festivalu na byt, byly jsme KO, nechtělo se nám nic dělat, byly jsme unavené, věděly jsme, že nás to ráno čeká znovu, ALE pořád jsme měly sílu vyzkoušet naši novinku :D.
Byly jsme z toho nadšené. 
Druhý den po festivalu jsme přišly na byt a že půjdeme na nákupy v Praze. Vyrazily jsme a celou dobu si jen stěžovaly, jak nás bolí nohy. Samozřejmě, že jsme si nakoupily nějaký ten nový kousek do našeho šatníku a rovnou jsme si vzaly i suchý šampón ve vetším balení.


Jsem s ním vážně spokojená, jiný jsem zatím neměla. 
Neustále si "hrabu" do vlasů a jsou během jednoho dne trochu mastné. Jakmile se začnou lesknout, hned je nastříkám tímto šampónem, vlasy promasíruji, nechám 5 minut a po 5 ti minutách vlasy rozčešu. Vypadají jako bych je právě vyfénovala.
Teď jsem si koupila šampón, který je pro brunetky, takže když ho nastříkáte do vlasů je hnědý.


Šampón stojí 109,- a malý 49,- . Vydrží poměrně dlouho, teda když se s ním nebudete "umývat" denně :D !

Myslím, že si vybere snad každý.


Haha našla jsem fotku s důkazem, opravdu si do vlasů pořád hrabu ! :D


#ByeBye 





7 komentářů:

  1. Deny ja uz mam od ty doby asi 5 baleni :D zkousela jsem i jiny, ale tenhle je bezkonkurencni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jsou nejlepší ! :D já je tolik nepoužívám, hlavně si stříknu jen na pěšinku a konec :D

      Vymazat
  2. Tiež mám Batiste pre hnedovlásky a som maximálne spokojná, je hnedý, ľahko sa nanáša a vlasy fakt oživí a dodá im objem.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za tip! Určitě zkusím :) akorát musím ten pro blond :)))

    www.agirlwithbunny.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já už po Batiste šamponu koukám strašně dlouho a pořád se rozhoduji, jestli má cenu ho zkusit nebo ne (vzhledem k tomu, že je plno suchých levnějších šamponů) protože nějak nevím, v čem je tenhle lepší :) ale asi zkusím prozatím menší balení, jen stále nevím který z nich :D

    Ráda bych Tě pozvala na svou Giveaway!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě zkus :) za mě sto pro ano ! NA MÉM BLOGU JE TAKÉ GIVEAWAY :) na tvou se určitě mrknu !!!

      Vymazat