18. října 2015

Halloween se blíží


Včera v Kauflandu jsem si koupila sadu, abych mohla vydlabávat dýně, každý rok si ji prostě musím vydlabat, baví mě to a s touto sadou to bylo raz dva hotové. Sada obsahuje i šablony. Kupovala jsem ji nějak za 159 Kč.






V Kiku jsem si koupila ještě formičky na těsto, do kterých jsem dělala muffiny. Jedna stála 79 Kč. Bylo dost obtížné muffin vyndat, aby se mi nerozpadl a byl vytvarovaný podle formičky. Půlka se mi povedla, druhá ne. No, než jsem stihla dojít do pokoje a donést si foťák, po muffinech se zaprášilo :D. Tak snad příště ! Stejně nevím, zda by to šlo pořádně vyfotit, aby jste viděli ten vzor, který byl na dně formičky :(. A co Vy? Dlabete si také dýně na Halloween ?
Ač je to americký svátek, já ho mám ráda, koupila jsem si i světýlka do pokoje.


Stále sledujte blog ! Zítra něco o péči mých vlasů.

#EnjoyYourDay




Žádné komentáře:

Okomentovat