16. října 2015

Já a rtěnky




No je to asi rok a půl zpátky, co jsem se po prvé namalovala výraznou rtěnkou...
Když jsem s ní poprvé vyšla ven, měla jsem divný pocit, že se všichni zaměřují na mé rty.
V hlavě se mi honily myšlenky typu "to vypadám tak hrozně", "líbí se jim to nebo proč tak zírají", "počkat, co když ji mám na zubech a nebo někde rozmazanou" ....
Postupem času mi to bylo docela jedno. 
Od té doby se mi v šuplíku na kosmetiku nastřádalo rtěnek až až. A někdy si řeknu, zda jsem normální ?! Odpovím si sama "ANO JSEM" jsem přece holka a to je u nás naprosto normální nebo snad máte jiný názor ? :D
Nejhorší je, když si jdu koupit rtěnku, vyberu úplně krásnou barvu, jsem z ní happy, přijdu domů a zjistím, že takovou podobnou už mám. :(
Minule jsem šla s kamarádkou ve Znojmě do drogérky, že si koupíme zase novou rtěnku. Obě dvě jsme měly problém, že si nepamatujeme, zda ji doma už máme a nebo ne ?!
Dělaly jsme si srandu, že si koupíme bloček, kam si napíšeme, jaký odstín máme a od jaké značky je, aby se nám nestalo, že si pořídíme zase tu stejnou. 

Většinou, když odcházím z drogérie, mé ruce vypadají přesně takhle :D.





Tady vidíte mojí sbírku rtěnek, vyfotila jsem jen ty, které používám nejvíce :)


Názorná ukázka toho, jak skvěle se umím trefit do odstínů, které doma už mám.
Vidíte rozdíl mezi 3 a 4 odstínem ? Já tedy moc ne :D.



1. odstín 102 Rimmel
2. odstín 02 Dermacol
3. odstín 06 Dermacol
4. odstín 05 Rimmel
5. odstín 403 Astor
6. odstín 20 Rimmel
7. odstín 2 Dermacol 

V drogérii, jako je Teta nebo Rosmann, vybírám vždy rtěnky od těchto 2 značek.
Vydrží mi na rtech mnohem déle, než ty levnější varianty, jako jsou například značky Essence nebo Miss Sporty. 
Máte rádi, když jsou rtěnky nakombinované s Vaším outfitem ?
No myslím, že by to mělo být bráno jako samozřejmost, že se rtěnka hodí k vašemu #ootd :).
 A co vy a rtěnky ? Malujete se s nimi ?
Tady Vám přináším jednu radu, kterou mám odzkoušenou :

Když si vyberu rtěnku, rty si utřu do kapesníčku, poté je namaluji rtěnkou, kterou následně zapudruji, rty namaluji ještě po druhé a poté je obtisknu do kapesníčku. 
Rtěnka tak vydrží mnohem déle :).
Vydrží o to víc, když rty obtáhnete vhodnou konturkou. 

"Teď už běžím spát, škola mi začíná už v 8.  Nezvyk vstávat tak brzy " !

#kiss







2 komentáře:

  1. Krásna zbierka. :) Ak máš čas určite navštív aj môj blog, tiež som len začala. Budem veľmi rada! :) Teším sa na ďalšie články od teba. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, ty jich máš :D já mám rtěnky 2, ale skoro vůbec je nenosím :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat