9. října 2015

Kabelky Deichmann

A je to tu, další nový kousek do mého šatníku. Když už jsem musela mít tu níže zmiňovanou vestičku, potřebovala jsem k ní i kabelku. A tahle mi padla do oka už při prvním nakouknutí do Deichmannu :D... Takových kabelek co na mě koukalo a byly i zlevněné, připadala jsem si jak v nebi kabelek. Jenže už jsem si řekla, že vážně utrácet nebudu a tak říkám, že jí tam fakt nechám. Přišla ke mě mamka a ptám se jestli je krásná, no jasně, že mi to odkývala... Nakonec si ji koupila mamka. A já na sebe byla naštvaná, že jsem neměla váhat a vzít si ji sama. Mamka u mě doma viděla jinou podobnou kabelku, která se jí líbila více než ta, kterou si koupila a tak jsme je prostě vyměnily :D.. Tak šup šup do deichmannu, určitě si nějakou taky vyberete a k tomu rovnou boty ne? Když máte novou kabelku, potřebujete k ní přece i boty ne?

Žádné komentáře:

Okomentovat