21. října 2015

Kokosový olej


V časopise ELLE jsem se dočetla, proč bychom měli používat kokosový olej a chtěla bych se s Vámi o tom podělit.

Zde je 8 důvodů proč ho používat :

1. určitě napomáhá zlepšení kvality vlasů. Když ho doma mám, dělám si s ním vlasové zábaly. Kokosový olej vmasíruji především na konečky, které bývají nejvíce zničené. Zábal nechám klidně působit i přes noc. Za mě určitě ano, kamarádka má s tímto kokosákem zkušenost takovou, že když nechá zábal přes noc, trochu jí to zesvětlí barvu (má je barvené). Nezesvětlí to bůh ví o kolik odstínů, ale nepatrná změna tam je !

2. když budeme jíst každé ráno jednu čajovou lžičku kokosáku, budeme zdravější. Především reguluje hladinu cukru v krvi.

3. budeme odolnější. Kokosový olej je tvořen z 90% nasycených mastných kyselin, z nich okolo 50% tvoří kyselina laurová. Tato kyselina umí výrazně oslabit vliv bakterií, virů a plísní.

4. když si budeme dávat ráno lžičku kokosáku, budeme mít během dne menší hlad, než obvykle. Kokosový olej umí regulovat hlad. Důvodem je to, že mastné kyseliny potlačují chuť k jídlu.

5. díky tomu, že má olej zvláštní složení mastných kyselin, je tak nejlepším energetickým dopingem pro mozek.

6. kokosový olej napomáhá hubnutí, tím že potlačuje chuť k jídlu. Urychlí hubnutí až o 5% při pravidelném používání.

7. díky oleji pomaleji stárneme, protože má velký obsah antioxidantů a stimuluje tak kardiovaskulární systém. Dodává tak mladší vzhled.

8. bělejší zuby díky kokosovému oleji ?! Aby se účinky dostavili co nejdříve, dáme si na kartáček lžičku oleje, zuby čistíme běžným způsobem, ale poté je nevypláchneme, jako když si je čistíme s pastou, necháme působit 10 - 15 minut a až po uplynutí této doby si můžeme vypláchnout. Mělo by se to dělat pravidelně, aby nějaké účinky vůbec byli.

Poslední 8.bod možná vyzkouším. Jestli na to nezapomenu, ozvu se Vám, jestli to opravdu fungovalo a nebo to jsou jen "kecy".
Kokosový olej jsem nikdy nejedla, vždy jsem ho používala jako zábal na vlasy nebo minule jsem si dělala kuřecí nudličky na pánvi a místo olivového a nebo klasického oleje jsem dala kokosový. Masu to dodalo zvláštní chuť a docela dost mi to chutnalo :).
Takže určitě olej využívejte namísto těch klasických. Je mnohem zdravější, než ty ostatní.
Když už ho nebudete jíst, dopřejte vlasům alespoň jednou do týdne zábal. 
Kokosový olej seženete například v DM drogerii. Já si kupuji tento : 

Malý stojí okolo 90 korun a ten velký nějak 180,- .

#KissD.




Žádné komentáře:

Okomentovat