22. října 2015

Kosmetické produkty Manna

Včera mi dorazil tento úžasný balíček z Mannamydlo.cz
Manna je přírodní kosmetika, která není testovaná na zvířatech.
Když jsem si donesla balíček od pošťáka, cítila jsem vůni přes krabičku, položila jsem ji na skříňku, otevřela a musela jsem jít něco udělat. Po chvíli jsem přišla zpět do pokoje a pokoj byl krásně provoněný různými vůněmi. 


Objednala jsem vanilkový balzám na rty, který strašně krásně voní.
Na rtech vydrží poměrně dlouho. Jediná věc, která mě na těchto balzámech v plechové krabičce štve je, že do ní musím sahat prstem a poté se až natřít. Když jsem doma to mi nevadí, ale pokud jsem někde venku a měla bych si natřít rty, první si "umyji" ruce antibakteriálním gelem. Fuj, těch bakterií, které mám na prstech a měla bych si s nimi objíždět rty :D brrr  :-/.


Dalším produktem je koupelová bomba, která má uklidňující a uvolňující účinky. Už se těším, až si po náročném dni napustím horkou vanu a nechám tam rozpustit tuto kouli.


Dále mi přišel esenciální olejíček z levandule, který můžeme buď nakapat do vany a nebo pár kapek kápnout do aromalampy.




Na zkoušku mi přišlo máslo z pomeranče a levandule, ač mám levandulové vůně ráda, tato mi moc nevoní, za to ta pomerančová je skvělá !

denniesk blog


Posledním produktem, který přišel jako dárek je toto mýdlo.



Nejvíc mě na těchto produktech těší, že jsou PŘÍRODNÍ a že NEJSOU TESTOVÁNY NA ZVÍŘATECH ! Aspoň některé firmy netestují kosmetiku na zvířatech. Je to šílený, když si vyhledáte na internetu  "testování na zvířatech" ! Brrr... 

#LoveLife 

4 komentáře:

  1. Jé to vypadá krásně, i jako dáreček pro někoho :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já také používám kosmetiku manna a jsem s ní nadmíru spokojená.

    OdpovědětVymazat
  3. Chtěla jsem se zeptat jak si spokojená s mýdlem od Manny? Přemýšlím nad nákupem, ale mám určité pochybnosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mýdlo mi přijde normální, jak všechny běžné mýdla. Balzám je skvělý i ty máslíčka :) ... Ostatní je také dobré, jak ta koupelová bomba, tak i ten olejíček ... ale nejvíc z nákupu mi vyhovuje ten balzám na rty ...

      Vymazat