11. října 2015

Lunch time


Dnes se mi opravdu vařit nechtělo, tak jsem vyrazila s kamarádkou do La Familia ve Znojmě. Tuhle restauraci mám ve Znojmě ze všech nejraději. Moc dobře vaří, obsluha je velmi příjemná a vůbec, jak je krásná uvnitř. Hezčí restauraci-kavárnu jsem ještě neviděla. Za mě má obrovské doporučení !
Ráda ji budu doporučovat dál :) !
Dnes jsem si dala tuňákový salát, který byl moooc dobrý. V restauracích nejím nic jiného, než saláty a těstoviny na všechny způsoby :) .
Pak jsem si dala výborný "Marchmallow tea". Sypané čaje tam mají fakt luxusní, při další návštěvě si jednu krabičku koupím domů. :)








Nakonec jsem si koupila dvě makronky ty zbožňuji, ale pak jsem si řekla, že se rozdělím se svým přítelem, možná mu dám obě, jestliže dnes vyhrají zápas. #goodLuckBoys
No nic jdu se nachystat, vyvenčit pejska a pak letím fandit na zápas. Dnes hrají brzy a to už od 14:30. Už teď jsem ve skluzu. 
#HaveANiceDay





Žádné komentáře:

Okomentovat