8. října 2015

A zase ty rtěnky...

Taky znáte ten pocit, kdy si jdete vybrat rtěnku a nevíte kterou ? Tak ten přesně jsem měla dneska. Šla jsem si pro nějakou krásnou podzimní rtěnku. (Jako bych jich už neměla až až...) Strávila jsem v drogerii přes půl hodiny, obě ruce jsem měla pomalované od červené, růžové až po nude barvičky, která ve výsledku stejně vyhrála. Vybrala jsem si krásnou barvu, která se hodí na podzim. Je od značky Dermacol. S toutu značkou jsem moc spokojená. Za prvé mají pestrou škálu barev a za druhé dobře na rtech drží o proti ostatním, levnějším variantám. Když budete mít ještě konturku, vydrží o něco déle:). Také závisí na tom, jestli hodně jíte a pijete potom, co se rtěnkou namalujete :)  Takže dermacol má u mě opět za jedna. A jaké barvy máte nejraději Vy :).

Žádné komentáře:

Okomentovat