31. října 2015

Maska na vlasy WONDER


Přišel mi dotaz, jaké mám zkušenosti s touto maskou, tak bych Vám k ní něco málo napsala :).
Masku jsem si objednávala přes internet, bohužel už nevím z jaké stránky, ale když zadáte do vyhledávače maska na vlasy Wonder, tak Vám ji v pohodě najde, je normálně k dostání.
Nejvíc mě štvalo, když jsem ji objednávala, že jsem platila 100 Kč poštovné. Maska stála nějak 250 korun.
Když mi balíček přišel, byla jsem strašně zvědavá, masku jsem otevřela a fuuuuj, takový smrad, který se z krabičky vyvalil :D. Ale po chvíli jsem si na to zvykla a už mi to nepřišlo tak hrozné.
Většinou si s maskou dělám vlasový zábal, nechám masku působit 30 minut a pak si vlasy umyji. Maska se docela blbě vymývá, takže vlasy musíte umýt šampónem alespoň dvakrát, jinak Vám budou stále smrdět. 
Naposledy jsem si masku nanesla večer a udělala jsem si drdol, abych  to moc necítila, i přesto, že jsem si na smrad zvykla, tak to nemusím čuchat :D.
Masku jsem nechala přes celou noc a ráno jsem vlasy umyla. Po umytí jsem vlasy nechala uschnout a pak rozčesala, byla jsem příjemně překvapená, jak jsou krásné, lesklé a vypadají o mnohem lépe, než večer před nanesením :).
Když masku nechávám působit tu půl hodinku žádný zázrak nepozoruji, od té doby masku dávám jednou do týdne a nechávám působit přes noc. 
Na obalu je napsané, že se nechává působit několik málo minut, ale určitě se nebojte tento časový limit překročit, mám to odzkoušené a fakt bomba. 
Maska vydrží poměrně dlouho, tím, že se nanáší jen od půlky hlavy směrem dolů ke konečkům.



#HaveANiceDay


2 komentáře:

  1. Já takhle používám jen kokosový olej :) na tyhle masky ani jiné přípravky si moc nepotrpím, navíc jim ani moc nerozumím :) ale třeba v létě používám ještě olejíček :) a smrad vůbec nezávidím :D
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle masku na vlasy mám taky a vůně mi nevoní ale zase mi až tak nevadí, taky jsem si rychle zvykla :)

    Můj nejnovější článek :)

    OdpovědětVymazat