11. října 2015

My breakfast


Tohle je má nejvíc oblíbená snídaně vůbec. :D
Ovesná kaše ! 
Vločky si přes noc namočím do vody a dám do lednice.
Druhý den jsou připravené k tomu, abych je ihned mohla sníst. 
Dříve jsem si vločky připravovala ráno a to tak, že jsem vločky nasypala do malého hrnce, zalila mlékem a vařila dokud to nezhoustlo, byly sladší, ale taky měly více Kcal a navíc mi tím ubývaly minuty, které jsou pro mě po ránu velmi cenné.
Do kaše si dávám jakékoliv ovoce, které mě napadne. 
Někdy jde o mražené ovoce z Kaufu, které je za pár kaček :D, většinou si ale dávám čerstvé ovoce.
Čerstvé ovoce střídám se zavařenými jablky, které posypu skořicí. "mňam mňam"
Jablka jsme si zavařily samy s mojí maminkou, takže žádné cukry ! :) 
No a k mému ránu patří bezpodmínečně káva, bez té bych žít nemohla ! Je to jako droga !
Ještě předtím, než se pustím do této úžasné snídaně vypiji sklenici vody. Voda je nezbytností po ránu. Je to pro tělo velmi prospěšné. Dělám to od té doby, co jsem se o tom dočetla v knize Body Book od Cameron Diaz (mám ji půl roku a až teď jsem se dostala k tomu, abych ji dočetla). 
Sklenice vody by se měla vypít i večer, těsně před tím než jdeme spát, ale to po mě nechtějte. Koho by v noci bavilo vstávat a chodit na záchod. 

Snídat by se mělo do hodiny od probuzení. Snídaně by měly být vydatné, abychom neměli hlad alespoň 2 - 3 hodiny, minimálně do první svačiny dne, která je před obědem. Nemám na mysli, že si udělám kotel míchaných vajíček, k tomu si dám 3 párky s kečupem, pak si dám ještě 2 rohlíky s pořádným salámem :D !
Mám na mysli například - vločky, ovoce, tvaroh, do kterého klidně vmíchám datlový sirup, ten je zdravý a nemá žádné přidané cukry, dále to jsou vajíčka (na tvrdo, míchané...),  jestliže chcete pečivo tak tmavé, více zasytí než to světlé a taky je zdravější atp... 
Neměli bychom je vynechávat. Někteří si myslí, že když snídani vynechají, že "ušetří kalorie" a mohou si dát místo toho nějakou dobrůtku. Tohle je ta největší kravina, kterou jsem slyšela!  Snídaně je základ dne, to snad všichni víte. 
Já osobně bych bez snídaně nemohla fungovat na 100%.
#enjoyyourday


Žádné komentáře:

Okomentovat