17. října 2015

My Saturday

Jako vstávání po 6 hodině v sobotu není nic pro mě :D !
Škola mi začínala už v 8 hodin, no příšerný, co si budeme nalhávat.
Do školy jsem dorazila samozřejmě se zpožděním, jak jinak.
Docela mě ta škola začíná bavit, i když jsem si stěžovala, dnes jsme probírali zajímavé věci a taky jsme dělali takový vtipný "projekt".
Ráno jsem si udělala čaj do tohoto úžasného hrnku z Tally Weijl, který jsem dostala od mé sestry :-*.




Skončila jsem o trochu dřív, než jsem původně měla. No co, jednou se to nezblázní.
Cestou domů jsem si dala kávu, dnes už druhou. Tu první jsem stihla, když jsem se probudila :D na to, že z automatů mi káva nikdy moc nechutná, tahle od Nescafé Alegria je výborná a tím děkuji bohu za tento automat, který máme ve škole. 


Dnes jsem Ko, takže ani pro Vás nemám přichystaný nějaký článek. 
ALE -
blíží se Halloween a tak jsem si dnes koupila sadu na vydlabávání dýní a taky formičky na muffins, které jsou ve tvaru dýně, která má obličej, takže v týdnu budu kutil Tim.
Určitě se s Vámi podělím, kde jsem si tyto věcičky koupila a jak dopadlo moje kutilství. 
Tak se těšte a mějte hezký večer :-*

#ByeBye

Žádné komentáře:

Okomentovat