10. října 2015

My workout


Tak dnes tedy píši ten slibovaný článek o cvičení :).
Cvičení mě rozhodně baví, miluji, když si zacvičím a jsem totálně KO. Ať už cvičím doma, venku a nebo ve fitku. 
Snažím se cvičit pravidelně, ale někdy mi to nevychází. Buďto se mi nechce a nebo na to není čas.
Většinou cvičím 3 - 4 x týdně. Více posiluji, než abych dělala cardio cvičení. PO-ST-PÁ-NE to jsou dny, kdy posiluji. Jeden den břicho, druhý den nohy a takhle to střídám. Když je venku teplo, chodím i běhat a nebo skáču přes švihadlo.
Když je venku chladno, zkrátka počasí už není na to, abych mohla cvičit a běhat venku, tak si zaplatím permanentku do fitka. Do fitka chodím do té doby, dokud se venku zase neoteplí.
Mé posilování se zakládá na tom, že dělám 3 - 4 série, kde cvik opakuji 12 - 15 x.
Občas si zacvičím i jógu, podle jedné aplikace na IOSu. Jestli máte zájem, určitě Vám napíši, jak se jmenuje. Je to velmi povedená aplikace :). Aplikace je placená a stojí okolo 150 korun.
Tímhle jsem Vás okrajově seznámila s tím, jak cvičím a pro příště se polepším a budou zde i fotky a videa. 
Tak se máte na co těšit :) !

Ps: také mám 12 ti týdenní cvičební plán, ve kterém střídáte posilování a běh. A výsledky jsou naprosto fantastické. Tento cvičební plán sepsala pro své klienty jedna úžasná fitness trenérka z Austrálie. Ale více o tom Vám sdělím až v dalším článku o cvičení :).

Žádné komentáře:

Okomentovat