15. října 2015

On the road I.

Cestování se Student Agency.
Snad nikdy jsem nejela jinou společností než SA, jsem s nimi spokojená.

Dnes jsem musela jet zpátky do Litvínova, protože mám o víkendu školu:-/. 
Měli jsme odjíždět v 11 hodin a bus přijel až o půl 12, super, takže už jsme měli 30 minut zpoždění. 
Po roce, co jezdím Litvínov-Znojmo a naopak, přidali konečně nové filmy, aspoň mám na co koukat, už jsem na ty filmy koukala i dvakrát. Nudaaaaa.
Pustila jsem si film dovolená za trest. Viděla jsem tak 20 minut a pak jsem usnula. Probudila jsem se až v Jihlavě, kde přistupovali další cestující.  Na film se chci podívat, až budu mít čas, film se mi totiž líbil, no až do té doby dokud jsem opět neusnula :D. Podle ČSFD má 67%. Film můžete znát pod anglickým názvem Blended. 
Se zpožděním jsme konečně dojeli do Prahy. Šla jsem vyvenčit Timmyho a pak do CrossCaffé
, abych si dala konečně něco k jídlu. Tentokrát jsem udělala výjimku a místo  oblíbeného sendviče s lososem jsem si dala menu s kuřecím twistrem, homemade flapjackem a kávou, tu jsem si musela dát, protože jsem si ji ráno nestíhala udělat, brr :-//. Za nedlouho jsem byla konečně na cestě do Mostu, kde na mne čekali rodiče :). Přijeli jsme opět se zpožděním . Achjo, všude kolony, jako by jich nebylo včera až až.
Nesnáším cestování v tomhle počasí. Navíc ve Znojmě jsem si stěžovala na 4 stupně a u nás na severu sníh :D !
Dneska usnu, jak miminko a zítra hurá do školy. Fakt, že se mi chce. 
Na dnešním cestování vidím jednu pozitivní věc. Přidání nových filmu, juchuu. :D
Dneska nemám sílu cokoliv psát. Nezlobte se.
Maximálně do středy Vám dám vědět, o co budeme soutěžit a jaké budou pravidla.
Joo a abych nezapomněla, mám pro Vás připravený RECEPT NA ZDRAVÝ FLAPJACK. To je nejlepší svačinka ! :P Máte se na co těšit. A teď už vykoupat, najíst a spát. Zítra se Vám chystám ukázat moji sbírku rtěnek... :D :D :D
#GoodNight 




1 komentář:

  1. Prosim, zmen to pismo, to se neda cist :( neni nad klasiku a jednoduchost

    OdpovědětVymazat