13. října 2015

#ootd

Dneska 4 stupně ? To vážně ? Tak dnes bych nejraději jen ležela s čajem/kávou a koukala na filmy :D
Ale bohužel...
Dnes jsem vytáhla už válenky a bylo mi fajn !


Boty C&A
Kalhoty H&M
Kabelka Deichmann
Hodinky Guess


Šála H&M
Svetr Orsay
a bunda opět H&M

A ještě mám jednu úžasnou čepičku, kterou jsem si nechala ušít od mé sestry, která je velmi šikovná a ušije snad všechno. 
Má svou značku Terya
Šije vnitřní tašky do O bag kabelek, dále to jsou čepice, tepláky, věci na miminka, dělá i různé doplňky, jak pro miminka tak i pro maminky a plno dalšího...
Teď spolu vytváříme fejsbukovou stránku, takže až bude hotová, určitě se o ní zmíním !


#HaveANiceDay

"Jak se Vám líbí můj dnešní outfit"

5 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Týnuš loňskou zimu, ale myslím, že je budou zas mít letos :)

      Vymazat
    2. Děkujuuu :) Loni jsem pěkně dlouhou dobu hledala takovou barvu a aby byly aspoň trochu pohodlné a jsem naprosto spokojená, nemám je ani sešmajdané, jak to u válenek bývá :-/

      Vymazat
  2. Deny,máš šikovnou sestru :) tak čepice je suprová a krásná :)

    OdpovědětVymazat