19. října 2015

Péče o vlasy


Své vlasy miluji a nedám na ně dopustit :D. Zbláznila bych se, kdyby mi je někdo v polovině ušmikl. Asi bych dotyčnou osobu nafackovala.. Přítel ze srandy říká, že mi je v noci ostříhá. Já mu pořád říkám, ať s tím dá pokoj, že bych mu asi něco udělala :D.

 I když mohl by mi to oplatit. Jednou jsem mu trošku zkracovala strojkem vlasy. Po chvíli jsem vyklepala nástavec a zapomněla jsem ho tam vrátit OPS :D Chybička se vloudila. No jooo, svět se nezblázní ne, tak tam měl vyholenou kostičku no a co ... No ještě, že mu to bylo docela jedno, protože mě by v tu chvíli vezla rychlá, že mám záchvat ! Smáli jsme se tomu ještě hooodně dlouho. Druhý den jsme šli ke kadeřnici a ta se nás ptala, co jsme proboha dělali... NO COMMENT :D !


Ale teď zpátky k tomu, jak o své vlásky pečuji.
V první řadě bych chtěla říct, že už jsem byla po druhé na keratinu. Keratin vydrží 3 - 4 měsíce, tím je myšleno, že je nemusím žehlit a jsou od první aplikace rovné. Druhou výhodou je, že keratin vyživuje vlasy po dobu 6 ti měsíců.
Jsem s ním strašně spokojená, když vlasy umyji, pouze je učešu a jsou rovné. Nemusím je tudíž žehlit a ani nijak foukat apod.  Několik lidí mi řeklo, že je mám krásně lesklé a zdravé. Já jim vždy odpovím, že na tom má největší zásluhu keratin. V Litvínově bych Vám mohla doporučit super kadeřnici, která keratin fakt umí.
Když už mám ten keratin, používám i speciální šampóny a nebo kondicionér od SYOS, které mají v sobě složky, které keratin podporují.
Vlasy si šampónem nemyji každý den, ale ob den.


Jednou do týdne vlasům dopřeji masku, kterou nechám působit klidně půl dne, když vím, že nikam nemusím jít. Jedná se o masku WONDER nebo jak jí říkám já "býčí kulky" :D. Maska totiž obsahuje výtažky z býčích žláz.



Tato maska je výborná pro vlasy, které jsou především barvené a tím pádem i zničené (padání vlasů, třepení konečků...)
Když mám vlasy umyté a ručníkem trochu vysušené, nastříkám na ně další pomocníky, kteří mi dělají vlasy lepšími. Tyto produkty střídám jednou použiji to a jednou zase ono.
Jedná se především o spreje GLIIS KUR, ty mám spíše na to, abych je lépe rozčesala. Tento sprej použiji vždy, když si vlasy umyji. 
Jednou do týdne používám tekutý keratin ve spreji, který podporuje výdrž keratinu, ten je od značky DUSY.


Občas používám sprej DUSY, který má nádhernou vůni. Už mi dochází a při další návštěvě kadeřnictví, si ho musím objednat. Jde o dvoufázovou kůru, která je pro každý typ vlasů. Dodává vlasům cílenou péči, vlasy se snáze rozčesávají, jsou poddajné a hedvábně lesklé.
Olejíček na této fotce je také od této značky, který používám dá se říct pořád, když mám vlasy mokré. Je vhodný při žehlení či foukání. 


Pokud se rozhodnu, že vlasy vyfénuji a to už skoro nedělám používám kartáč od SYOS. Vlasy nastříkám přípravkem na narovnání od značky L'ORÉAL PARIS a ke kořínkům nastříkám sprej od SCHWARZKOPF, který vlasům dodá objem a taktéž nádherně voní.


Nejvíce používám hřeben TANGLE TEEZER, ten je ze všech nejlepší, vhodný pro delší vlasy. Vlasy by se měli česat od konečků po kořínky, aby se nelámali. 
Závěrem bych dodala ještě jednu věc. Stříhání provádím jednou za 2 měsíce a zhruba o 1 - 2 cm. U barvených vlasů je to nutnost.

#HaveANiceDay


11 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Tam jak je Turbo pizza ve městě, jak byl Forbes, tak jsou takové modré dveře, vedle té pekárny a tam když vejdeš, tak je tiskárna a půjdeš nahoru do patra :)

      Vymazat
    2. Děkuji jsi zlatá, hned po Novém Roce tam zavítám ;) Přesně na tohle čekám roky, až mi konečně někdo poradi spolehlivého kadeřníka, který se postará o vlasy se vším všudy, ne jen, že se tě zeptá jak to chceš zkrátit, ty řekneš max 2cm a odcházím skoro plešata!! :/

      Vymazat
    3. tahle se ptá, jak to chceš a to a to a to. A ne, jak u ostatních, že řekneš, prosím sestříhat a od 2 cm a odejdeš skoro na mikádo, tahle se během své práce pořád ptá :)

      Vymazat
  2. Můžu se zeptat kolik přibližně stojí ten Keratin? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mohla by jsi mi prosim napsat číslo na tu slečnu nebo paní kadeřnici? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím tě zklamat, ta kadeřnice cca měsíc zpět tam přestala dělat a věnuje se něčemu jinému :( Jsem z toho strašně špatná, protože jsem byla vždycky spokojená. Když narazím na nějakou super, dám vědět !

      Vymazat
    2. Já tam právě byla a kadeřnictví nikde :( Děkuju! Budeš moc hodná, když dáš vědět až na nějakou narazíš :)

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat