16. října 2015

Podzimní GIVEAWAY

 V mé první soutěži budeme hrát o tento balíček -

1. bloček essence
2. stíny essence
3. houbička do vlasů claire´s
4. skládací propiska
4. gumička claire´s
5. náušnice i´am
6. umělé řasy fingr´s
7. náramek s kamínky kik





PRAVIDLA SOUTĚŽE  -

1. Trvalé bydliště v ČR
2. Stát se pravidelným čtenářem na google plus - do komentářů pod tento článek napsat své jméno
3. Stát se fanouškem na mé fb stránce denniesk blog - opět do komentářů napsat své jméno
4. Napsat svůj e-mail, kde Vás budu kontaktovat v případě výhry

 OTÁZKA JE JEDNODUCHÁ -

"do komentářů mi napište, co se Vám na podzimu nejvíce líbí"
Ten nejlepší komentář, který mne zaujme odměním právě tímto balíčkem. 


Ukázka komentáře : 
1.Bydlím v ČR
2.Denisa Kořánová
3.Denisa Kořánová
4. denniesk28@gmail.com
Odpověď - na podzimu miluji.... 

Výherce vyhlásím, až FB stránka dosáhne 150 followers ! Tak nezapomeňte sdílet a doporučovat.

denniesk blog

Třeba to budeš právě TY, kdo vyhraje tento balíček :) !

Ps: pravidelní čtenáři jsou ke konci stránky po pravé straně :) 


19 komentářů:

  1. 1.Bydlím v ČR :)
    2.Petra Melichová
    3.Peťa Melichová
    4.petruskamelichova@seznam.cz
    odpověď-na podzimu? tak jako první ,že začíná nová sezona v hokeji :3,strašně se mi líbí podzimní barvičky :) to padání listů je krásný,ale nelíbí se mi že už je zima :( ale zase už nosím válenky takže další plus :)) ty procházky, kde jsou na cestě jen opadané listy jsou boží :3

    OdpovědětVymazat
  2. 1. Bydlim v Čr
    2. Terezka Rožková
    3. Terka Rožková
    4.rozkova.t@gmail.com

    Miluji doma podzimni výzdobu, na člověka pomalu přichází ta předvánoční atmosféra. Podzimní večery pro mě znamenají teplý čaj, svařák, bačkory a pochodový večer s rodinou u televize. Dřív jsem milovala dlouhé večerní procházky, to teď bohužel s miminkama nejde, ale už se těšim na příští rok. Určitě mezi the best na podzimu jsou barvy, je az neuvěřitelné jak příroda dokáže sladit barvy v jeden dokonalý celek ;) :) Podzim pro me take znamena vzpominky na nejkrásnější obdobi, na moje těhotenství :) joo a taky miluju sbírání hub ;) v tom ja jsem přeborník :D

    OdpovědětVymazat
  3. 1.Bydlím v Čr
    2.Eva Popelková
    3.Ewča Popelková
    4.evickapopel@seznam.cz
    Podzim: barvy,opadávání listu,pohoda,svíčky,atmosféra klidná,předvánoční atmosféra,teplý čaj,procházky po trávě kde jsou popadané listy,nošení huňatých šál....klidné cvičení...posilování,běhání (když neprší) někdy mam ráda když prší..miluji ten čerstvý vzduch

    OdpovědětVymazat
  4. 1.- Bydlím v ČR :)
    2.-Jačianská Šárka :)
    3.- Šárka Jačianská :)
    ( tvůj blog je strašně super konečně je někdo komu se taky třeba líbí Obag a stejná barva no prostě tvůj blog je super )
    4.- sarka.jaci@seznam.cz
    Takže na podzimu mám ráda to že není úplný vedro a zase úplná zima takže máš třeba mikču a vestu no super... nebo jak padají listy *-* jak jsou všude dýně (jako moc ne ale na fotkách je to pěkné :D)no prostě mám podzim hodně ráda :3

    OdpovědětVymazat
  5. 1.Bydlím v ČR
    2.Natálie Střídová
    3.Natálie Střídová
    4.sanetti@seznam.cz
    PODZIM je moje nejoblíbenější roční období. Miluju, jak se začíná pomalu ochlazovat a člověk si ,,musí'' koupit teplé svtříky,kabáty a jen tak se do nich zachumlat :) pustit si nějaký film ,zabalit se do deky a vzít si horkou čokoládu s marshmallow.. to je naprostá bomba ! :) dále halloween. masky, dýně a procházky po horách, když se začínají barvit listy :) Jsi strašně super a moc ti fandím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky prosím, aby se to pak lépe hledalo při vyhlašování soutěže, staň se pravidelným čtenářem tak, jak je tady na konci stránky připojená fotka, ty jsi připojená na google plus followers :) děkuji !

      Vymazat
  6. 1. Bydlím v ČR
    2. Hotová Týna
    3. Kristýna Hotová
    4. Na podzimu mám nejradši start nových serií mých oblíbených seriálů.
    Taky už beru podzim jako mé malé vánoce takže
    v obchodech začal prodej vánočních čokoládových figurek.<3
    piju čaje s vánoční příchutí plus se začínají prodávat limitky vánočního latté
    konečně si můžu rozsvítit vánoční výzdobu, kterou přes rok nesundavám a nepřipadám si blbě :D
    a uplně nejvíc miluju jak na sebe navleču 3 svetry, bundu zamotam se do šály, že mi koukaj jenom oči,
    nasadim sluneční brejle a snažim se všude chodit pěšky, protože je prostě venku fajn <3

    OdpovědětVymazat
  7. 1.Bydlím v ČR
    2.Kateřina Výmolová
    3.Kateřina Výmolová
    4. vymolovak@gmail.com
    A na podzimu nejvíc miluji to válení se v posteli, protože je venku sychravo a vůbec se mi tma nechce :D

    OdpovědětVymazat
  8. 1. Máme
    2. Sledujeme jako TP Bloggers
    3. Opět sledujeme jako TP Bloggers
    4. tpbloggers@gmail.com
    5. Na podzimu nejvíce zbožňuji barvy! Když se s přítelem jdeme jen tak projít ven za krásného slunečního počasí, jdeme po dlouhé pískové cestě, která je obklopená barevnými listnatými stromy a nebe je nádherně modré. Pak, když se začne stmívat, tak jdeme domů, uděláme čaj nebo horké kakao, sedneme si na pohovku a pustíme film. Zatímco venku už to pořádně fučí, tak si užíváme teplo domova. ♥

    OdpovědětVymazat
  9. 1. Bydlím v ČR
    2. Kristýna Kaderová
    3. Kristýna Kaderová
    4. kakristyna@seznam.cz
    5. Bude to znít asi divně, ale na podzim se mi nejvíc líbí vzduch :D Je takový svěží a prostě voní podzimem a čerstvým vzduchem, zvlášť po děšti. No a pak krásně zbarvneé listí :)

    OdpovědětVymazat
  10. 1. Bydlím v ČR
    2. GFC Síma Kselíková
    3. FB Simona Kselíková
    4. simkakkk@seznam.cz
    5. Na podzimu nejvíce miluji jeho atmosféru, ty mé promrzlé ruce, které se těší na to, až si budou moci doma sednout do tepla, vzít si do ruky horký čaj a učebnici. Až se budu venku procházet zbarveným listím a sledovat lehce modravé nebe.

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. 1. Bydlím v ČR
    2. Nikola T
    3. Nikola Tomková
    4. Nikuska.baf@seznam.cz
    5. Co miluji na podzim? Jelikož jsem se na podzim narodila, tak snad všechno, jak podzimní barvy, spadlé barevné listy, tak i ten chladnější vzduch a jak se začíná topit a začínám cítit zimu. Nejvíc když si zapálim svíčku a dám relax, třeba i ve vaně. Nejlepší je hlavně... KDYŽ VÍŠ, ŽE SE BLÍŽÍ VÁNOCE. Snažím se teda krotit a netěšit se na Vánoce už od září, ale jelikož už je dneska 17. Listopadu, tak už to na mě leze :D úplně už všude zase vidím ozdobičky a cítím se vánočně :D každej podziiiiim je to stejný, čekání na Vánoce, sledování seriálů a i ta tma kolem 5 hodiny není na škodu :D podzim a zima jsou pro mě nejlepší roční období <3.... PS. Hezká givka a všem soutěžícím hodně štěstí, už na tebe koukám i na insta a sledujuuu :) měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dala jsi mi brouka do hlavy, pořád nad tím přemýšlím... :D jako co nejlepšího je na podzimu, já už vánoční náladu a vůbec mi nedocvaklo napsat co je na podzimu jako takovém nejlepší... Každopádně takový to když jdeš večer se psem, nebo jen tak na procházku a je tma a mlha a prostě "halloween", ale to mě bere vždycky tak září až říjen a v listopadu už mi začínají Vánoce :D fakt jsi mi nasadila brouka do hlavy a v horké vaně nad tím přemýšlím (což je další skvělá věc na podzimu) ještě voňavou svíčku a mám top náladu, teda až na tu školu zase zítra :( každopádně mi to nedalo a musela jsem to ještě připsat :D

      Vymazat
  13. Tak ta soutěž bude tak na rok :/ Tak já se sem zapojím, až tu bude 195 čtenářů. Já už GFC dala, ale nechce se mi sem teď psát e-mail. :(
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  14. 1.Bydlím v ČR
    2.Camellia
    3.Camellia Michaelis
    4. jasmin.a(zavináč)seznam.cz
    Na podzimu miluju tu barevnost, sbírání kaštanů, chlad, a to jak se všechno připravuje na zimu. A melancholii :)

    OdpovědětVymazat
  15. 1. Jo jsem z Česka
    2. Maja Maj ( pravě : Markéta Majerova )
    3. Maja Maj
    4. majamaj138@gmail.com
    5. Na podzimu je nejkrásnější Halloween , ty úžasné barvy , večerní procházky , svátky/narozeniny mich blízkých (a také shánění dárku pro ne ) první snich (u nas zrovna dneska ráno bylo bílo ) , také se mi zda ze na podzim se dá nosit krásné oblečeni a kloubouky <3 , take na konci podzimu se uz připravujeme na Vánoce , k tomu patři ze začínám zapalovat svíčky a aroma lampy (které jsou super) , podzim je proste krásný celkově ... (Omlouvám se za chyby píšu to na iPadu ) ...určitě nepřestavej psát blog mas ho super

    OdpovědětVymazat
  16. 1. Bydlím v ČR
    2. Veronika Novotna
    3. Veronika Novotna
    4. Veronicanovotna@seznam.cz
    5. Na podzimu nejvíce miluju ty barvy, zbarvení listů, a kvůli dlouhym procházkám :)

    OdpovědětVymazat