27. října 2015

PROBÍHAJÍCÍ GIVEAWAY

AHOJ VŠEM... NEZAPOMÍNEJTE NA PROBÍHAJÍCÍ SOUTĚŽ NA TOMTO ODKAZU
http://denniesk.blogspot.cz/2015/10/podzimni-giveaway.html
Soutěží se o tento balíček - 


Tak šup šup :).
Od zítra se začínám učit ( ano chtěla jsem se učit už o víkendu, ale nějak to nevyšlo :D ),
takže do soboty budu spíše offline . Ale na příští týden mám již připravený článek o BBG (cvičebním plánu), také co jsem si nakoupila v drogérce a tím byl můj dosavadní zákaz vstupu do drogérie porušen, ale bylo to straaaašně důležité, to co jsem si tam nakoupila :).
 Dále mám připravený článek, jak kombinovat chlupaté vestičky a plno dalších super článku ! 
Tak sledujte FB stránku denniesk blog, kde Vám píši, jaký článek je na blogu nebo co si pro Vás připravuji :) Můžete sledovat Mystory na Snapchatu @denisakoranova  nebo na instagramu @denisakoranova , kam denně přidávám fotky :)

 #EnjoyTheDay

Žádné komentáře:

Okomentovat