23. října 2015

#school

Ahoj všem, jen bych Vám chtěla říct, že mi začínají školní povinnosti a tak na blogu nebudou posty každý den :( .
Dnes jsem si byla udělat kartičku do knihovny, půjčila jsem si nějakou knížku na marketingovou komunikaci. Fakt, že se mi do toho chce, ale začít bych už měla.
Musím také psát odbornou studii na integrovanou marketingovou komunikaci, vůbec nevím, o čem budu psát. Navíc další víkend píšeme první zápočtový test z MIE. Vůbec nevím, jak bude vypadat, tak se musím naučit úplně vše, včetně grafů néééé :-/ .
 Úplně vidím moje učení - milión věcí okolo, na učení času dost a pak ops, nestíhám, tak to je moje klasika !
Chtěla bych být taková ta pilná studentka, co dělá všechno včas a ne na poslední chvíli nebo přijít domu ze školy a když je nějaký "úkol" udělat ho hned a ne den před přednáškou. 
Tak mám na to ještě 2 roky, aby se ze mě stala TA pilná studentka, jako bych na to už neměla času až až :D. Tak možná to bude moje předsevzetí. Jen tak mimochodem, předsevzetí jsem nikdy nedodržela ...
Takže můj plán na víkend je jasný a co máte v plánu Vy ? :)


 #WishMeLuck 


Žádné komentáře:

Okomentovat