14. října 2015

Starbucks card


Včera jsme si udělali výlet do Brna, který byl fajn, až na ty kolony. Kolik těch kolon po cestě bylo, se nedá spočítat na jedné ruce, možná i kdybych k ní přidala tu druhou .. Cesta fakt šílenost...
První jsme jeli do obchodu Ikea, kterou jsme viděli ze všech stran a pořád ji všemi možnými cestami objížděli a až po půl hodině objíždění, sjíždění, najíždějí na nájezdy jsme se k ní dostali :) hip hip hurá !
Pak jsme jeli do Olympie. Docela se divím, že jsem si nic nekoupila. 
 "Jsem zdravá" :D ? Teď něco k Strabucks !

Kdo by nemiloval Starbucks !?
Vždy, když jsem v Brně v Olympii a nebo ve Vaňkovce, tak si na kafčo zajdu.
Už moc dobře víte, že bych bez kávy nemohla existovat !!! A navíc, tuhle bych mohla pít denně. 
Teď naposledy jsem se doslechla o Starbucks kartě, díky které můžeme získávat odměny. 
No, tak proč bych si ji nezaložila, když tam kafíčko mám mooooc ráda.
Kartu jsem musela dobít na 200 Kč.
Právě teď jsem sedla k počítači a kartu zaregistrovala.

Hned na úvod mi přišel e-mail, že při další návštěvě dostanu tall nápoj zadarmo. Tak to je super ne ?!
Za každou kávu, kterou zakoupíte získáte jednu hvězdičku. Jestliže nasbíráte 10 hvězdiček, dostanete nápoj zdarma.
A navíc, když do této kavárny půjdu v den mých narozenin, dostanu nějakou mňamku.
Tak si při další návštěvě Strabucks coffee nezapomeňte udělat také svou kartičku a začněte sbírat hvězdy. 
Pro mě má tato kavárna vždy jen kladné hodnocení, nic, co bych jim vytkla !
Veškeré informace naleznete zde.

MILUJI sázky :D ! Vsadila jsem se s přítelem o jakoukoli kávu se Starbucks, když mu navléknu do tepláků tkaničku. Říkal, že to prostě nejde a do půl hodiny to nemohu udělat ... 
Ach ti chlapi :D :D :D ! Jasně, že jsem to zvládla asi za 5 minut a to se mi jí snažil pořád vytahovat :D.
Takže včerejší káva byla o to víc chutná :P !
Asi se budu vsázet častěji. 

#HaveANiceDay

2 komentáře:

  1. Ty máš takovou krásnou! <3
    Já si přivezla z NYC jejich, ty jsou super, ale nedají se dobít bohužel :D a českou mám teda mnohem ošklivější :(
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat