2. listopadu 2015

Beautiful fall

V sobotu byl fakt krásný den, až na to vstávání v 5/30, včera to nebylo o moc lepší 4/30.
Ale tolik mě neprudilo, protože jsem nemusela vstávat do školy, zatímco ostatní si v sobotu vyspávali či dokonce šli domů z nějaké Halloween párty, včera jsem jela konečně do Znojma za tím nejlepším, takže jsem se těšila, až vstanu, připravím se a pojedu. <3 KONEČNĚ <3 ! Teda ta cesta byla zas něco... Sakra, proč jsem si ještě nezvykla, hmmm, na to se asi zvyknout nedá. 
V sobotu jsem se do školy vůbec netěšila, psali jsme test z Mie, pořád nevím, jak jsem dopadla, tak neustále koukám na IS, jestli už tam nejsou výsledky.

Když jsem šla ze školy, bylo krááásnéééé počasí, úplné babí léto, bych neřekla, že bude tak krásně, když už je listopad, minulý týden jsem psala článek Autumn must haves, kde jsem se zmiňovala, že počasí na sukni už nebude a nakonec bylo a sukni jsem ještě vytáhla a k tomu jsem se namalovala krásnou podzimní rtěnkou od Maybelline odstín Hollywood red.

Boty Deichmann
Punčocháče H&M
Sukně Calliope
Košile Kik (docela se divím, že jsem si tam něco k oupila :D)
Parka New yorker 



Maybelline odst. Hollywood red

Je to něco tak krásného, když je na podzim teplo, listí padá a všude kolem jsou hromady barevného listí, kterými se "brodím". 

Včera jsem  byla opět na cestě se Student Agency, takže plán byl jasný, příjezd do Prahy = jít se  nadlábnout do Crosskaféčka dát si mega velký hrnek latté. Měla jsem nějaký jablečný závin a na cestu jsem si vzala kelímek ovoce.
Potom nás čekala 3 hodinová cesta až do Znojma, pustila jsem si film a jasně, že jsem hned usnula. No zavřela jsem oči až poté, co jsem 3 x odpověděla stevardce "ne děkuji, nechci"...
Včera jsem taky dokoukala The carrie diaries, miluji takové seriály, takže teď musím najít nějaký
podobný, který mě bude bavit. NEVÍTE O NĚJAKÉM :) ? Prosííííím. 



Od zítra mě čeká psaní odborné studie na marketingovou komunikaci, tak doufám, že vážně začnu a nebude to jak s tím testem na Mie :D !

Mám pro Vás připravené články - CVIČENÍ S KAYLOU, KOMBINACE CHLUPATÝCH
VESTIČEK, KUS KUS NA SLADKO, VLNY S MOJÍ NOVO-STAROU KULMOU od Rowenty a mnoho dalších super článku na přání :) !

PS: NEZAPOMÍNEJTE NA PROBÍHAJÍCÍ SOUTĚŽ NA TOMTO ODKAZU

#HaveANiceDay


Žádné komentáře:

Okomentovat