27. listopadu 2015

Christmas decor II.

Tento článek jsem chtěla psát již včera, ALE řekla jsem si, že fakt musím dopsat tu seminárku a křičte se mnou "hip hip hurá" mám hotovo, no i když jásat bych ještě neměla, čeká mě toho až až, abych se dostala do letního semestru, tak hurá do toho ! Jen pár testů, zkoušek, milión prezentací, nějaký ten zápočet, přečíst nějakou tu strašně nudou knihu, kterou jsem nenašla ani v knihovně a napsat o ní nějaký pár (set) stránkový referát, pro ostatní spolužáky, které to absolutně nezajímá, asi jako, když má někdo prezentaci před třídou a všichni jsou na mobilu, protože to je děsná nuda poslouchat někoho, kdo musel udělat prezentaci, aby dostal třeba zápočet. NEE jasně, že to nemám z vlastní zkušenosti, jak jste sakra na to přišli, co jsi to o mně myslíte :DDD. 
No nic seminárka hotova a milion věcí přede mnou. Jako třeba zítřejší test z MiE, na který jsem se ještě nepodívala :(.
Teď, ale zpátky k takovému "updatu" vánoční dekorace. 
Pustila jsem si vánoční film a můžu se toho s chutí pustit, ne počkat, já to píši vždycky s chutí, ale víte, jak jsem to myslela, teď kdybych psala na mobilu, tak napíši jednu z těchto 3 moudrých opiček, které si v nejpoužívanějších smajlících na mé klávesnici hlídají své první místo :DDD.  

Achjo, jak krásně mi jde to okecávání okolo, že ? Doufám, že to tak půjde i ve škole, tzv. po másle. Teď už vážně, ukážu Vám nějaké vánoční dekorace u nás doma v Litvínově. Kdybych to měla fotit všechno jsme tu až do večera :). Takže hurá na to. 
Hned na začátku nás vítá úžasný medvídek, no není roztomilý, říkáme mu Frosty, jojo v tom filmu byl Frosty sněhulák, ale my máme Frostyho medvídka !
Tuhle fotku, jste již mohli vidět na instagramu (denisa.koranova).
Vy už také zdobíte ??? Nejvíc se těším, až budeme zdobit vánoční stromeček, vždycky, když jsem byla malá, dostala jsem "na starosti" pověsit čokoládovou kolekci. Víte, jak ta kolekce má ty očka, které jsou z provázku, aby se figurka dala pověsit na stromeček ? No, tak já jsem je vždycky nenápadně vytrhávala z toho obalu, aby to ve výsledku na stromek pověsit nešlo a mohla jsem to tak s chutí sníst. Haha...
Milovala jsem to :DDD, kdo by ne. 
Asi tu nebudu psát, kde co máme, vidíte to sami na fotkách, jinak ještě máme dekorace typu světýlka na futrech nebo na oknech, zvenku v květináčích a tak noooo .... Museli by jste tu být, aby Vám to připadalo tak krásné, jako mně ! 
Když si všechno na Štědrý den rozsvítíme připadáme si jako ve vánočním filmu "Budiž světlo", když si nazdobí žárovičkami celý barák :DDD. Viděli jste ten film ?









#LoveYourLife

4 komentáře:

  1. Nádherné dekorácie. Ten macko je úžasný.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  2. máš nádherné ozdobky a dekor celý , wau :))

    OdpovědětVymazat