22. listopadu 2015

Christmas decoration

Ahoj. Vítám Vás u dnešního článku. Jelikož jsem blázen do "home decor", tak jsem se rozhodla že budu psát i články, kde Vám ukážu, co nového jsem si koupila, kde jsem to koupila a kolik to stálo. Miluji, když si nakoupím nové věcičky do bytu a hned, jak přijdu domů si to začnu předělávat. Vždycky, když přijedu domů a mám něco nového, nejsem ani převléknutá, ale už si třeba předělávám poličky a dávám tam ty nové věci, které jsem zrovna zakoupila. :DDD
Jste na tom stejně ?

No a jelikož jsem dneska sama doma, tak jsem si řekla, že si to tu už trochu vánočně vyzdobím. No, jako co si budeme povídat, je to rozhodně zábavnější, než dělat věci do školy, s tím se mnou souhlasíte, ne ???
Tyto články "home decor" budou spíše o fotkách, než o nějakém rozepisování se. Spíš takový "haul post", kde Vám napíši, kde jsem to zakoupila, kolik to stálo a tak...
Dneska Vám tedy ukážu, jak jsem trošku vánočně nazdobila byt u nás ve Znojmě. 


Sob Kik
Talíř na cukroví Kik (ješte tam má nálepku:D)
Svíčky Ikea
"Ubrus" už nevím :D


Vánoční svíčka Home & decor 


Svícen Kik (ve skutečnosti je to fakt krásné, jak se tam hýbe plamínek svíčky a dělá tu různé stíny)


Svítící hvězdičky Ikea

Dále, co jsem si na lustr pověsila třpytivé sněhové vločky, které jsem loni koupila v Kauflandu. Mimochodem, předevčírem jsme byli nakoupit v Kaufladnu a už tam mají takové ty obří stojany, ve kterých jsou vánoční věci, které stojí nějak 25 korun, ale nejsem si jistá, ale vím, že víc než 30 korun to není :). Tak se tam mrkněte, třeba se Vám tam něco zalíbí.... 
Zatím jsem nic jiného nezdobila, to až 1.12, jako každý rok :), ale strašně se už těším, až si ozdobíme stromeček. Letos budeme mít konečně velký a živý. Loni jsem měli takový malinký, ale stačilo nám to. Takže ještě budeme muset jet nakoupit ozdoby. Jakou barvu Vánoc máte nejraději ? Za mě červeno - zlaté. 
Po chvilce hledání jsem našla náš stromeček z loňského roku, malinký, ale kouzelný !


Prostírání Ikea
Stromeček Ikea
Ozdoby nečekaně Ikea :D

A co Vy, už jste taky začali pomalu zdobit ? Jestli ano, můžete mi poslat na FB THE DENNIESSK BLOG zprávu, moc ráda se podívám, jakou máte Vy vánoční výzdobu. 

A teď už se s Vámi loučím, běžím se připravit, protože se za hodinku máme sejít s kamarádkami a jdeme pokecat !

Napište mi, jestli máte zájem o to, abych psala články "home decor". Třeba Vás někdy budou inspirovat ! Určitě se máte na co těšit ! JOOO A JINAK, ještě zbývá pár likes na FB a budeme moci vyhlásit vítěze mé GIVEAWAY, tak šup, běžte a řekněte o soutěži dalším kamarádkám, protože až vyhlásím vítěze, mám pro Vás připraveno něco dalšího :) a ten, kdo má rád Vánoce a vánoční atmošku jako já, tak se má na co těšit ! 
Tak papa

#ChristmasIsComming




5 komentářů:

  1. Já jsem ještě zdobit nezačala, ale o víkendu jsme s přítelem udělali generální úklid, takže od teď už jen zdobíme pečeme a neuklízíme! :D
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tím, ze jsem byla sama doma, tak jsem začala, jinak to poradně dozdobim až 1.12... Pect taky budu, chci dělat i dva nebo tři druhy zdravého cukroví :) a pak i ty "nezdrave". Recepty dam na blog :)

      Vymazat
  2. Dneska u nás tošičku sněžilo rak jsem si už pomalinku začala zdobit pokoj ještě světýlka na okno a tak a bude to :)máš moc krásné "home decor" :D ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Deny mas to moc krasny :) Jinak za me taky cerveno-zlate Vanoce. A jelikoz jsme lonske Vanoce stravili v porodnici tak letos si je uzijeme na maximum ;) a jinak ja zdobim az 5.12 :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat