7. listopadu 2015

Dosavadní zákaz drogérie PORUŠEN

Ahoj moji čtenáři.
Tak jsem po dlouhé době navštívila drogérii, i když jsem si to zakázala, ale koupila jsem si tam samé potřebné věci :). 
Přítel by mi hned řekl "tak hlavně, že si to umíš odůvodnit". :D
Tento post zveřejňuji až dnes, ale nákup v drogérii jsem dělala cca před 2 - 3 týdny.
Píši to až dnes, protože jsem Vám rovnou chtěla napsat, jestli produkty stojí za to si je koupit a nebo ne !
V první řadě bych Vám chtěla ukázat rtěnku, která se mi bude válet v šuplíku, protože ....

denniesk blog


... když jsem přišla domů, musela jsem rtěnku znovu vyzkoušet, klasika. Namalovala jsem se a připadala mi nějak povědomá, jako bych se s ní už někdy malovala.
Vyndala jsem veškeré rtěnky, které mám a po chvilce jsem zjistila, že takovou mám, úplně tu samou, akorát od značky Rimmel. GRRR ...
Nejhorší je, že jsou fakt úúúúúplně stejné, kdyby aspoň jedna z nich držela o něco déle na těch rtech, ne, prostě mám dvě !!!
Ale je fakt krásná, úplně se hodí na podzim, škoda, že už ji mám, tak třeba je vypotřebuji, i když nevím nevím, nikdy se mi nestalo, že bych rtěnku vypotřebovala úplně celou, spíš mi dřív žlukne :D. 


V Rossmannu jsem objevila nový stojan se značkou RL de young. Tak jsem si vzala konturovací tužku. Doma jsem ji zkusila a musím říct, že hrůza. Vůbec nic nevydrží. Taky stála jen 59 ,- co bych chtěla, že ?
Dále jsem si od této značky vzala balzám na rty, který o ně má pečovat. Bohužel, ne, nepečuje :D.
Na rtech je průhledný a krásně voní, tak aspoň něco. Používám ho ráno, hned jak se namaluji.
Tímto nákup v Rossmannu skončil a šla jsem vedle do drogérie Teta.

denniesk blog produkty

V Tetě měli 40% výprodej na veškerý sortiment značky Dermacol. Tak jsem si z regálu vzala Imperial make-up. Zatím nejlepší make-up, který jsem měla !!!
 Už je to dlouhou dobu, co jsem někde dostala vzorek a byla jsem s ním hooodně spokojená, přesto jsem si ho nikdy v drogérce nekoupila, ani nevím proč ?
Řasenka mi také docházela, tak jsem si vzala tuto, která je od značky Gabriella Salvete. Má můj oblíbený kartáček, byla ve slevě, tak jsem si ji vzala, jinak si kupuji s úplně stejným kartáčkem, akorát od značky Essence. (opět bych chtěla říct, že během těch 2 týdnů, co řasenku používám, tak s ní spokojená moc nejsem, na to, že má úplně stejný kartáček, na který jsem zvyklá, tak s Essence jsem spokojenější daleko víc, ta od Essence o mnohem víc řasy zvýrazní, u GS musím nanést 2 vrstvy, abych měla řasy tak zvýrazněné, jako u Essence. :)


denniesk blog

Zas až tak velký nákup to nebyl no :D. Spíš samé nutnosti, než abych si udělala radost !
A co Vy a drogérie? Když tam jste, musíte si za každou cenu něco koupit, jako já ?
Teda teď už ne, snažím se tolik neutrácet za zbytečnosti a myslím, že se mohu faaakt pochválit, že mi to šetření jde. Za chvíli si budu moc koupit ♥ OBAG 

Nezapomínejte na soutěž na mém blogu o tento balíček !

giveaway soutěž denniesk blog


#EnjoyYourLife

6 komentářů:

  1. Já a drogerie je horší než já a knížky. Snaží se Boots vyhýbat jako čert kříži protoźe vždycky utratím nekřesťanské peníze za kosmetiku, které mám tunu. Takźe ti rozumím. Totéz s tou rtěnkou. Mám rudou ve stejném odstínu asi od pěti různých značek :D ale co, rtěnek není nikdy dost!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnek není nikdy dost, to máš pravdu :D !

      Vymazat
    2. Rtěnek není nikdy dost, to máš pravdu :D !

      Vymazat
  2. Taky mám ráda takové kartáčky u řasenek a asi zkusím tu od Essence o které si psala! A já a drogerie no hrůza jsem závislák na lacích na nehty, takže vždycky odcházím minimálně se třemi dalšími laky :-D
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to počkej, až jednou udělám článek Já a laky :D nepochopím, jak jich mohu mít tolik :D

      Vymazat
  3. Tuhle řasenku také mám a je docela fajn, ale stejně nejlepší řasy mi dělají řasenky od Miss Sporty. :) Rtěnka je krásná.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat