6. listopadu 2015

Kayla Itsines BBG workout

Kayla Itsines
Tak jsem se rozhodla asi po 5. znovu začít tento 12 ti týdenní cvičební plán, který mi někdy dával 
fakt zabrat, nikdy jsem ho nedocvičila celý, vždy jsem skončila tak u 6. týdne. A rovnou říkám, že jsem opět skončila a tentokrát u 3. týdne :D, protože nemám čas, abych 6 x týdně cvičila a proto mě to štvalo, že se tomu nemohu věnovat naplno a výsledky by nebyli takové, jaké by měli být. Proto jsem si vymyslela svůj plán, který jsem začala cvičit tento týden.
 Jestli máte zájem, určitě se s Vámi o něj podělím, jen mi musíte dát vědět !


 Řeknu Vám něco málo o Body building guide (BBG).
Tento plán sepsala australská fitness trenérka pro své klienty, především ženy.
BBG má dva díly.
Jedná se o to, že PO-ST-PÁ posilujete podle plánu a ČT-SO děláte nějaké cardio cvičení, nejlépe běh.
Já tedy cardio cvičení vynechávala a jen jsem posilovala, proto jsem skončila.
BBG chci cvičit, až budu mít více času, než mám teď, ano je to sice jen 30 - 45 minut cardio cvičení, ale musím se teď věnovat škole a jsem pořád na cestách, takže na to teď fakt nemám čas.
 Rozhodně BBG začnu cvičit začátkem jara, kdy už venku bude krásně. Teď mi zabere hodinu, než se připravím, dojdu do fitka, budu tam hodinu a dalších bůh ví kolik minut, než dojdu zpátky domů.
Když je venku teplo, převléknu se, jdu běhat a vše mám za hodinu hotové. A navíc je super, že nemusím nikomu nic platit, když si chci 45 minut zaběhat a jít domů !!!
Tak kdo se mnou začne začátkem jara cvičit :))??? HMM...

Na začátku, než začnete cvičit BBG se nezapomeňte vyfotit v šortkách a sportovní podprsence a tohle dělejte každé pondělí a to po dobu 12 ti týdnů. Foťte se hned ráno, jak se probudíte. Dělejte si fotodokumentaci, jak se Vaše tělo v průběhu BBG mění. 
 Veškeré výsledky, které jsem viděla na internetu jsou bomba. 
Výsledky zaručeně budou, ale musíte si hlídat také zdravé stravování. Výsledek je tvořen z 80% stravou a 20% cvičením. Takže to není nic lehkého !
Jestli máte o tento plán zájem, napište mi na mé FB stránce a já Vám poté na e-mail pošlu tento plán :).
Zde přikládám ukázku, jak probíhá jeden den v týdnu, podle BBG.
BBG je zaměřený na ruce, nohy a břicho.
Jestli budete mít nějaké dotazy ohledně BBG, tak mi klidně napište a já Vám co nejdříve na ně odpovím!


PS: "není to tak jednoduché, jak to vypadá". Já si taky řekla, pfff a tohle má být jako nějaký "záhuljo, tak schválně. Jeden den, když bylo cvičení zaměřeno na ruce a já jakože ruce necvičím, tak jsem se pak nedokázala ani namalovat, jak se mi klepaly ruce, takže nějak podobně to bude mít ten, kdo necvičí nohy-břicho-ruce. :)

A NEZAPOMÍNEJTE NA PROBÍHAJÍCÍ SOUTĚŽ ! :)

#LetsGo

4 komentáře:

  1. Promin, ale tento clanek me celkem zklamal. V podstate v nem neni napsano nic a kdo chce, tak si to stejne musi z knizky vycist, kor pro ty co nejsou anglictinari by to mohl byt problem. Viz kardio, ktere se v 1-4weeku cvici 2-3x, a v 5-8weeku dokonce 4-5x. Coz v clanku je napsano pouze ze se to kardiem doplnuje a kdo nezna, tak by pochopil ze se to ani snad nemeni, pritom pro urcite tydny se to meni, hlavne i v tom ze 9-12 tydnu ma byt zarazeno dokonce HIIT cardio :) takze drzim palce k zapracovani na takovychto clancich :)

    OdpovědětVymazat
  2. Proc mazes negativni komentare?

    OdpovědětVymazat
  3. já tu ale nic nemažu :D ! Nemám důvod, jasně jsem psala, že když budou mít zájem, že jim vše vysvětlím. Proč bych tu měla psát úplně vše a nekonečně dlouhý článek, když by to nikoho nezajímalo, koho něco zajímá napíše mi, jako se vším :)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi to tu vcera nejak blblo, protoze se komentare nezobrazovaly :)

      Vymazat