11. listopadu 2015

Kus kus na sladko

Ahoj čtenáři.
Dnes mám pro Vás další zdravý recept a to kus kus na sladko !
Kus kus na sladko si dělám buď ke snídani nebo k svačině, když jsem třeba déle ve škole.
Připravím si ho tak ráno do krabičky a svačinu mám hned, zabere to fakt chvilku a strašně si pochutnáte !

kuskus na sladko denniesk blog

Budeme potřebovat - jedno vetší jablko, kus kus, med nebo datlový sirup a skořici.


Jablko nakrájíme na kostičky a dáme ho do hrnce s vodou. 
Do hrnce nasypeme skořici a přidáme lžičku medu.
Poté necháme vařit cca. 7 minut, dokud nakrájené jablko nezměkne. Mezitím si uděláme kus kus, dáme dvě hrstky kus kusu do misky a zalijeme vařící vodou z konve.

kus kus denniesk blog

kus kus denniesk blog

Až kus kus nabobtná a jablko v hrnci bude hotové, poté vše v misce smícháme a posypeme ještě skořicí. Jestli Vám to nepřijde sladké můžete přidat ještě lžičku medu a nebo datlového sirupu.
No a je hotovo.
Tato varianta se dá jíst za tepla i za studena. Takže je to vhodné, když víte, že nebudete odpoledne doma a nemáte se kde najíst. Zabere to maximálně 10 minut. :)
Příští recept. Zdravé ovesné cookies.

#HealthyLifeStyle

2 komentáře:

  1. Nasladko som ho ešte nejedla, ale vyzerá to veľmi fajn, mňam ♡ la vie est la petite licorne

    OdpovědětVymazat
  2. To je geniální!!!! :) Mám ráda kuskus, ale ještě víc mám ráda sladké. Jídla z vařených jablek. Tohle co nejdřív vyzkouším. Super tip.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat