4. listopadu 2015

Limitovaná edice Essence merry berry

Do prodejte se konečně dostala limitovaná edice od Essence Merry Berry. V prodeji je od 11.2015-12.2015. Takže koho limitka zaujme, rychle běžte do drogérie, ve kterých je tato limitka prodávaná, nejčastěji v prodejnách Rossmann.
Většinou, když je nová limitka od Essence, je během chvíle vyprodaná. Když tam někdy jdu, že si chci z limitované edice něco koupit, v regálu zbývá posledních pár kousků, které se mi zrovna nehodí a tak jsem vždycky naštvaná. 

Essence merry berry

Svátky jsou za dveřmi! trendová edice “merry berry”nabízí spoustu nových produktů, které se ti v nadcházejících svátečních dnech budou hodit.Červená a fialová se potkávají se třpytivou zlatou a bronzovou a vytvářejí beauty produkty, které ti zajistí spoustu pozornosti: lesklé rty a nehty v extravagantních odstínech nejen na party. voňavý tělový pudr dodá tvému obličeji a dekoltu jemný třpytivý efekt a díky elegantnímu balení je z něj fantastický dárek. A v neposlední řadě je tu vůně do vlasů, která ozdobí každý účes.veselé svátky!



V této limitce najdeme spoustu krááásných věcí !
Merry berry oční stíny, které stojí 59,9 Kč.

01 the perfect dress


02 the masked ball


3 odstíny krásných rtěnek, které stojí 69,9 Kč.

02 pink & perfect


01 let's the berry-tales begin


03 red rocks

V limitce je také vůně do vlasů. Na tu jsem docela zvědavá, jak voní, stojí 94,9 Kč.


01 i love my golden pumps

Na Vánoce chce být každá krásná a tak nezapomněli ani na nalepovací řasy. Po nalepovacích řasách zrovna nějak neprahnu, tedy aspoň ně po těch, kde se lepí řasa na řasu a vydrží 2 až 3 týdny a musí se doplňovat. Jednou jsem byla a už rozhodně nechci jít. Když mi nalepovací řasy opadaly už jsem je znovu doplnit nechtěla. Trvalo mi minimálně měsíc, než mi mé řasy znovu narostly a byly zase hezké, dlouhé. Proti těmto od Essence nic nemám, ty nalepíme a večer je hned sundáme :).


V limitované edice merry berry najdeme také voňavý zlatý pudr, který stojí 105 Kč.
Mám ten z loňské vánoční edice a je super. Mám ho do teď. Stačí se pár krát nastříkat a všechno se nám bude třpytit a budeme vonět. Tedy nevím, jak tento voní, jestli je to samá vůně, jako loni, akorát má jiný flakónek.

V poslední řadě této limitky je krycí lak a laky na nehty. Stojí 59,9 Kč







#EnjoyTheDay

2 komentáře: