23. listopadu 2015

Můj kosmetický šuplík

denniesk blog kosmetika

Zdravím všechny čtenáře !
V dnešním článku Vám ukážu, jak jsem si hezky poskládala kosmetiku.
Už teď jsem zvědavá, jak dlouho mi to vydrží, mít to takhle uspořádané :D !
Nedávno jsem se trošku nudila a tak jsem si řekla, že si nějak uspořádám svoji kosmetiku, předtím jsem to měla naházené v taštičkách a všechno jsem vždycky hledala hodinu, ale teď, teď to najdu hnedka :D !!!
Tak tady je ten můj kosmetický šuplíček.
Roztřídila jsem si to do košíků.
Předem říkám, že to, co vidíte je jen polovina, jednu polovinu kosmetiky mám ve Znojmě a druhou v Litvínově.
Přišla jsem na to, že mám asi úchylku na kosmetiku, protože bych pořád nakupovala a zkoušela něco nového, ale spíše by mě zajímalo, na co úchylku nemám. HAHA.

kosmetika dennieskblog

Takže, 1. košík jsou lesky, rtěnky, balzámy. Většinu rtěnek, které používám, mám ve Znojmě.
Dneska jsem byla v drogérii a trošku jsem nakupovala :D, tak brzy čekejte článek o produktech, které jsem si koupila. Napíši Vám jestli s nimi spokojená jsem a nebo ne. Články s kosmetickými produkty, které jsem si zakoupila vždy píši až po nějaké době, protože Vám na ně chci napsat takovou recenzi :).

dennieskblogspotcz


Druhý košík obsahuje vše, co denně používám, když si dělám make-up. Jestli Vás zajímá, jaké produkty na každodenní make-up používám, napíši Vám článek.
Jen mi dejte vědět, můžete mi napsat do zpráv na mé FB stránce THE DENNIESSK BLOG a nebo tady pod článek do komentářů. Mohu napsat dva články, protože v Litvínově používám jinou kosmetiku, než ve Znojmě. Takže Vám pak mohu říct, jaké produkty mám raději, které jsou lepší, prostě porovnat kosmetiku, kterou používám ve Znojmě s kosmetikou, kterou používám v Litvínově.

kosmetika dennieskblog

Mezi košíčky mám stojánek (na svíčku :D) se štětci, různé pudřenky, bb creamy atd.
Ve třetím košíčku mám veškeré barvy stínů na oči, na to, že si stíny maluji tak 3 x roka :D, tak jich mám docela dost.

denniesk blog

dennisek blog denisakoranova

V šuplíků mají své místo i taštičky, ve kterých  mám asi milion gumiček, sponek a různých doplňků do vlasů, dále můžete vidět nalepovací řasy, které jsem měla 2 x, dále tam jsou hřebeny a úplně vzadu mám fén a žehličku s kulmou na vlasy :). Článek o tom, jak si dělám vlny mám připravený, ale ještě mi zbývá, abych Vám to nafotila.

Uspořádané to mám poměrně hezky a dávám tomu tak 2 týdny ani ne a bude to naházené v jednom košíku...
Jak "skladujete" Vy svou kosmetiku :) ?

A když jsme u té kosmetiky, tak bych Vás pozvala do mé soutěže o tento balíček, kde najdete nalepovací řasy fingrs, stíny na oči essence, bloček essence atd... :)

Více v horní lište - štítek giveaway

Teď mám radooost, koukám z okna a sněžíííí. JUCHUUU. Kéž by to vydrželo a chumelilo celou noc až do rána. Prosííím !!!
Jinak, kdo včera četl článek, psala jsem, jak dneska začnu psát seminárku, ops, opět jsem ji nepsala, ale zítra jako vážně, budu celý den sama, takže se na to vrhnu !

#EnjoyYourLife


2 komentáře:

  1. Máš to moc pěkně uspořádané :) Já to mám v takovém větším košíčku, ale už mi přetéká :D
    http://veronicaslife8.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, už se mi to začíná hromadit všechno v jednom :D :( ! Jsem říkala, že to moc dlouho nevydrží

      Vymazat