17. listopadu 2015

My AFRO


Ahoj.
Vítám Vás u dnešního článku, ve kterém bych Vám napsala, jak si dělám tuhle mega hřívu, docela dost jste se ptali a tak jsem se rozhodla, že Vám ukážu, jak na to a jak je to jednoduché...

Tak žádné okecávání a rovnou se do toho pustíme.

V první řadě vlasy umyji nebo aspoň namočím, aby byli mokré, copánky jsou pak hezčí a hříva mnohem déle vydrží.
Po umytí si na vlasy nastříkám produkty, které běžně používám. 
Můžete nastříkat i tužidlo, ale to já nedělám. 
Poté vlasy rozčešu a udělám si pěšinku nebo zkrátka se učešte tak, jak vlasy běžně nosíte.
Udělám si na každé straně vodorovné pruhy a v každém pruhu udělám 3 někdy 4 copánky. Ve spodní části vlasů dělám copánky o něco tlustější, než jsou ty nahoře. V horním pruhu se snažím dělat copánky co nejvíc tenké.
To samé udělám na druhé straně. 

Copánky si dělám vždycky na noc, ráno copánky rozpustím a tadáááá, hříva je na světě !
Nejlepší na tom je, že to nezničí vlasy, jako krepovačka, což je fakt úplně super.
Hodně kamarádek mi říkalo, že to vypadá, jak když jsem je nakrepovala krepovačkou.
Z krepovačky, ale nebudete mít takový objem, jako z těch copánků.

Nakonec vlasy v horní části lehce pročísnu, poté se předkloním a nastříkám do nich lak na vlasy.
Je to jednoduché cooo ?!


NOO vypadám vždy jak ten největší debil, proto si je dělám na noc, kdy mě nikdo nevidí :D. Přítel si vždy dělá srandu, že jsem jak nějaký rastafariánec a ať si dám raději kapucu :DDD...


Omlouvám se za kvalitu fotek, fotila jsem to na mobil a ke všemu ráno.

Jak se Vám dnešní článek líbil :)? 
A UŽ JSTE SE ZAPOJILI DO MÉ SOUTĚŽE ?! NE? TAK ŠUP ŠUP!

#HaveANiceDay

5 komentářů:

  1. Tohle bohužel mám po každém umytí :D Ale jak se říká, každý by rád to, co nemá. Účes ti sluší! :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  2. Tyy jo! To, že jsi kočka jsem už zjistila, ale tyhle jemné vlnky ti moc seknou! Si moc sympatická a jde z tebe moc dobrá atmosféra, ráda se na tvůj blog vracím! Už se těším, co vymyslíš nového.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat