24. listopadu 2015

My Tuesday

Zdravím všechny, jaký je/byl Váš den ?
Já jsem ráno vstala a udělala jsem si snídani. Udělala jsem si avokádo s vajíčkem. Mooooc dobrá snídaně a navíc i zdravá....

Dopoledne jsem se konečně dokopala k té seminárce. Napsala jsem asi tak stránku a říkám, že budu pokračovat odpoledne.
V půl 12 mi přítel se spoluhráčem dovezli pejska, že mu ho budu hlídat, protože dneska jeli na zápas a nebyl nikdo, kdo by mu hafana pohlídal.
Včera jsem si tak říkala, to bude v pohodě napíšu si celou seminárku, zacvičím si, uvařím si něco dobrého a den uteče, jak nic. 

Donesla jsem Dobbyho domů a mé včerejší plány, jakoby se vypařili...
Oba dva tu začali lítat, jak malý ďáblíci, Dobby snědl celou misku se žrádlem Timmymu a poté hned tu svojí. Poté jsem se dozvěděla, že ta jeho miska měla být na celý den :D
(Dobby je ještě štěně, francouzský buldoček). 

Rozbalila jsem mu plínku a hádejte, kdo se na ní vyčůral :DD. ANO byl to Timmy, říkám, co to má jako znamenat, protože Timouš už chodí normálně ven. Tak jsem to moc nechápala. Dobby si začal shromažďovat všechny Timmyho mňamky na hromádku a začal je postupně všechny žrát. 
No jsou to fakt mimina, nemohla jsem z nich spustit oči, takže jsem neměla ani nic k obědu.

Za chvíli jsem je oba vzala a šla jsem je vyvenčit, nooo bylo to zajímavé. Asi si dokážete představit, když máte takové dva ďábly vedle sebe na vodítku, vodítka jsem nestačila rozmotávat a ještě začali běhat okolo mně. Muselo to být strašně vtipný !!!

Když jsem přišla domů, tak jsem si tak řekla "to už asi půjdou spát, byla jsem s nimi docela dost dlouho venku, pořád běhali a tak si udělám něco do školy". No leda tak velký kulový, ani na minutku nezavřeli oči, pořád na sebe skákali a Timmy pořád štěkal, chtěl asi ukázat, že právě on je tady doma, že je to jeho teritorium :DDD... NE NE NE, je chvilku po 5 hodině a pořád nespali, to není normální, já jsem z nich tak unavená, že to není možné. 
Před chvíli jsem šla nakoupit do kauflandu, pro jistotu jsem každého zavřela do jiné místnosti.
Byla jsem zpátky asi do 12 minut, takže jsem si udělala takový osobní rekord v nakupování ... 

Večer budu sledovat onlajny, jak naši kluci hrají a doufám, že ty dva už konečně budou spát a že mě v klidu nechají fandit!

Myslím si, že mě čeká ještě záživný večer :D, není po 22 hodině, abych Vám tu mohla napsat, co tu ty dva dělají !!! :D. Si nedokážete představit, já to sama nechápu ...
Teď tak oba dva na mě koukají, jakoby chtěli spát, že by konečně ? Jsem od nich celá poškrábaná, jako bych venku prolézala křovím. 

Teď, až dopíši článek, tak si půjdu zabalit, protože zítra budu opět na cestách. Jedu domů, o víkendu mám školu a v neděli jedu zase zpátky. V sobotu mě čeká druhý zápočtový test z MiE, tak musím domů o den dřív, protože jsem si nevzala učení, tak si to chci aspoň trochu prolistovat :). 
Minule jsem se toho testu z MiE tak bála a dostala jsem za "A", tak doufám, že ho teď taky napíši !!!

Když jsem si před chvilkou sedla, ehm lehla k noťasu váhala jsem jestli psát článek a nebo seminárku. ANO ANOOO a píši článek, na seminárku teď fakt nemám sílu a ještě, abych u toho přemýšlela...
Chtěla bych si taky zacvičit, abych se probrala, ale myslím, že by to nedopadlo dobře, protože vím, co dělá Timmy, když si vytáhnu podložku na cvičení.
Cvičit mě prostě jen tak nenechá, skáče po mě, na podložce se začne vždycky plazit, donese si všechny možné hračky, které má po bytě a natahá si je na jednu hromádku na podložce, takže ve výsledku je vlastně celá podložka jeho a cvičím vedle na zemi !!!
Dobbyho jsem teď dala na chvíli vedle do místnosti, protože to je neskutečný rošťák a nenechá Timmyho v klidu.
HMMM. Vedle v místnosti byl sotva 5 minut, strašně kňučel a já ho tam prostě nemohla nechat. Celá já, smutné oči, kníkání a jsem prostě měkká. 
Vzala jsem ho do postele a třeba půjdou spát. Uvidíme !

Jsem zpět. 
Oba dva se chystali ke spánku, tedy spíš já jsem je tak nějak "ukolébala" .
Na jedné straně Timmy, na druhé Dobby, přikryla jsem je a doufala jsem, že se jim bude chtít spát.
Ano, konečně usnuli, jenže já byla tak šťastná, jak usnuli, tak jsem skoro nedýchala a ani se nehýbala a to nic nedělaní mě uspalo. Spala jsem sotva 20 minut a už tu oba dva zase jančili.

No nic, jdu si zabalit. Ovšem jestli mi to ti dva dovolí, pak si udělám večeři, pustím si TV a půjdu zase venčit ... Přemýšlím, že první vyvenčím jednoho a pak toho druhého.

Jaký jste měli den Vy ? Můj den bude ještě rozhodně dlouhý. Asi si udělám mega hrnek kávy. Ano kávu už zase piju :DDD.






 Normálně psí šikana :D
Nenech se Timmy.
Už mají jasno, kdo je tu PÁN :D.

Jako takových fotek, jak se perou mám strašně hodně a fakt se jim musím smát. 
Asi si dokážete představit, jak tu mám veselo !

Ps: milovaní pejsci mě nenechali ani zveřejnit článek hned, jak jsem ho dopsala, zveřejňuji ho teď v 7 hodin !

ZMĚNA oba usnuli a já mohu cvičit, juchuuu, tak rychle na to, než se zase vzbudí !

#HowWasYourDay

Žádné komentáře:

Okomentovat