15. listopadu 2015

Oblíbenci z YVES ROCHER


Kdo by nemiloval YVES ROCHER :O !!!
S jejich produkty jsem nadmíru spokojená...Mezi mé poslední nákupy v Yves Rocher patří právě tyto dva produkty. Pudr trois soleils ten už mám o něco déle, než tento BB cream.


Když jsem zkoušela světlý a následně tmavý odstín BB creamu, tak jsem nevěděla vůbec jaký. Vetšinou sáhnu po těch světlejších, ale ten světlý byl fakt až moc světlounký, tak jsem řekla, že zkusím ten medium. Musím říct, že na to, jak jsem v zimě světlý typ, tak medium je úplně super. Tuším, že měli na výběr pouze tyto dvě varianty.

BB créme sublimatrice 6 v 1.
- Hydratuje pleť po dobu 24 hodin
- Sjednocuje odstín pleti
- Kryje nedokonalosti a známky únavy pleti
- Vyhlazuje nerovnosti pleti
- Prosvětluje pleť
- Chrání pleť před agresivními vlivy vnějšího prostředí.
Navíc má lehkou texturu a pleť je po něm krásná, sjednocená a hlavně přirozená, snadno se nanáší a krásně voní. Stojí nějakých 390 korun.


V Yves Rocher jsem si koupila pudr troies soleils, sunny tri - powder. Ten stál okolo 400 korun a teď jsem zjistila, že ho již neprodávají. Tak jsem docela dost zklamaná, protože na rozjasnění tváří je úplně dokonalý. Achjo, takže budu muset vyhledat nějakou jinou variantu :-( a myslím, že to bude docela těžké.



Budu si ho asi šetřit, háááhááá. Vždy když půjdu do drogérie, tak budu hledat jiný, který tenhle úplně v klídku zastoupí a budu s ním taktéž spokojená. Nemáte nějaký typ na pudr, který krásně rozjasňuje :) ? Děkuji předem !
Pigmentace pudru je naprosto skvělá. Když jsem se sním malovala poprvé, tak jsem v něm štětec pomalu "máchala" :D, (tak to dělám u ostatních pudrů, které nejsou tak kvalitní a musím tam štětec zabořit, aby na něm vůbec něco bylo :D ) no a pak jsem ho nanesla na obličej a dost jsem se lekla, vypadala jsem jako Marfuša. Na štětec stačí nanést fakt málo a udělá tolik krásy :).

Strašně ráda nakupuji na jejich stránkách www.yves-rocher.cz , protože ke každému nákupu a to podle toho, jak velký nákup máte, tak dostanete nějaký dáreček, který si dokonce můžete vybrat. Momentálně je na výběr - k nákupu nad 250 korun hydratační rtěnka v tužce, na výběr jsou 3 barvičky, dále to je krabička - dáreček, kdy se necháte překvapit, co Vám pošlou, na výběr máte také z tělového mléka, plyšové ovečky nebo tam je kajalová tužka na oči. Když nakoupíte nad 899 korun můžete si vybrat buď intenzivní rozjasňující péči a nebo toaletní vodu s vůní šeříku. Do Yves Rocher se chci co nejdříve mrknou, protože tam mají vánoční limitovanou edici ! Viděla jsem ji ve výloze, ale neměla jsem čas se tam mrknout, tak to musím napravit :).

A KDYŽ JSME U TÉ KOSMETIKY, JDĚTE SOUTĚŽIT O SUPER BALÍČEK (horní lišta - giveawaay).

#EnjoyYourDay

5 komentářů:

  1. Yves Rocher má super produkty, ale niekedy sa mi zdajú drahé, hlavne kozmetika :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, ale myslím, ze je lepší investovat, vydrží to déle a je to kvalitnější :), než něco, co koupíš za par korun a za chvíli kupujes další :)

      Vymazat
  2. Jé, já jsem teď zjistila, že také žiješ ve Znojmě. Svět je holt malej..
    http://wecreateyoutoo.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. YR mám moc ráda, ale dekorativní kosmetiku jsem ještě nezkoušela. BB krém vypadá lákavě :)

    OdpovědětVymazat