25. listopadu 2015

On the road

Ahoooj, vítám Vás u dnešního článku "on the road", jak už víte ze včerejšího článku, tak dneska jsem měla opět cestování, na otočku do Litvínova, protože mám školu ...Teď jsem konečně zalehla do postele je 21:15. Takhle unavená jsem snad ještě z té cesty nebyla.

Vrátila bych se ke včerejšímu dni :DD. Byl to fakt brutus, připadalo mi, že hlídám dvě malé děti a ne psy.
Okolo 9 hodiny jsem myslela, že už odpadnu, tak jsem šla ven a šla jsem venčit, abych se trochu probrala, protože ty rošťáci mi dávali fakt zabrat, doufala jsem, že když přijdu domů, že půjdou spát. Omyl, velký omyl. Dobby usnul před 3 hodinou, když se kluci vraceli ze zápasu. Timmy už měl dávno půlnoc, Dobby musel být vedle v místnosti, protože by ani za nic nedal Timmoušovi pokoj. Dnes jsem jela po dlouhé době bez Timmyho, nechtěla jsem ho tou cestou trápit, když se v neděli vracím zpátky. A musím říct, že to bylo no vlastně je divné, že ho nemám u sebe :((... Se bez něj zblázním !!!
Po dlouhé době jsem jela z Brna a ne ze Znojma a už dlouho z Brna nepojedu, jako vždy měl bus zpoždění a v Praze jsem jen tak tak stíhala přestoupit.

Můj den začal míchanými vajíčky, který mi jako vždy udělat Paťas :D, poté jsem šla na poštu a k obědu mi Páťa donesl lívance, božeee to bylo něco taaaak dobrého, ale už bych měla s tím nezdravým jídlem dát zase pokoj, takhle by to nešlo !!!

Poté jsme vyrazili do Brna, šli jsme ještě do Vaňkovky, kde to už  měli krásně nazdobené, no a za chvíli jsem frčela ... 
Zrovna dneska, když jsem neměla Timmyho, tak jsem obě dvě cesty seděla sama, to je jak naschvál !
Do Prahy jsme přijeli pozdě, takže jsem šla do Crosskaféčka na oblíbený sandwich, který jsem snědla snad do minuty, možná kvůli tomu, že jsem měla strašný hlad a možná kvůli tomu, že jsem neměla moc času. Velké latté jsem si vzala do autobusu, za takovou chvilku, bych ho určitě nevypila.

Potom jsem se šla kouknout, z jakého nástupiště jedu. Přišla jsem na nástupiště a autobus akorát přijížděl, což bylo fajn, protože byla docela zima. 
Když jsem nastoupila do busu, sedla jsem si, vyndala iPod a šla poslouchat nejnovější album Robina Schulze, kdo ho nezná, tak si ho určitě stáhněte, je fakt bomba, album se jmenuje Sugar.
Jakmile jsem si nasadila sluchátka, připadala jsem si přesně jako Kevin v Sám doma 2, když letěl do New Yorku. Až na dva malé detaily, neletěla jsem letadle a už vůbec jsem neletěla do New Yorku. ŠKODA, tak třeba příště :).


Jinak v té Praze jsem potkala zase tak divný lidi, to snad není možný... Ani se mi to tu nechce rozepisovat, bych se musela rozčilovat :DDD.

Při dnešním hlášení stevardky jsem si vzpomněla na minulou cestu. 
Už je to nějaký ten pátek, co jel stevard v SA a na začátku hlásil takové ty základní informace a hned jeho první věta zněla "Dobrý den, vítám Vás na Vaší poslední cestě s Námi". Tím nám chtěl říct co :D. Během hlášení, měl samé strašně srandovní přeřeky a sám měl výbuch smíchu a co teprve my cestující... Když jsme přijížděli do Prahy, tak se s námi loučil a říká "Zavazadlový prostor se otevře až po vylízání většiny cestujících", no v tu chvíli jsem byla totálka mrtvá smíchy :DDD. Chudák, toho měl už asi za ten den dost ...

Když jsem přijela do Mostu před nosem mi ujela tramvaj, protože jsme měli zpoždění. No nic počkala jsem si asi 15 minut a konečně jsem jela domů. Tramvají jsem jela dalších 35 dlouhých minut, ale když jsem na konečný vystoupila, měla jsem úsměv na tváři "sněžííííí" JUPÍÍÍ !!! 

Domů jsem se těšila, mamka to včera vánočně vyzdobila. U nás na Vánoce to vždycky vypadá strašně kouzelně. Mamka ví, že to milujeme, tu její výzdobu a tak to pro nás zdobí s láskou.
Když jsem byla skoro doma tak mi volala, kde už jsem, že mi to doma všechno rozsvítí, abych to všechno viděla !!! Ukáži Vám to nejspíš v dalším článku "home decor", který bude během týdne.

Doma jsem se najedla, vykoupala a teď píší článek, až ho dopíši jdu hned spát... Zítra mám docela nabouchaný den. Ráno musím na poštu, potom musím dopsat seminárku, pak jdeme s mamkou do města, čeká nás také hlídaní toho našeho rošťáka, už úplně vidím, jak se na svoji tetku culí a ty dva zoubky, to je úplně kouzelný. No a jelikož jsem tu na otočku, takže jdu i k babičce a večer si jdu sednou s kamarádkou do města na víno a pokecat o všem možném.

Jinak včera mě strašně potěšila jedna slečna, která mi napsala, že miluje moje články a že čte úplně každý. Asi o hodinu později mi přišla obdobná zpráva. MOOOC DĚKUJI !
Jsem za to nesmírně vděčná. Doufám, že čtenářů bude více a více ! Blog píši strašně ráda ...
Snad se nebudete zlobit, dnešní článek není nějak dlouhý, ale nemám sílu se tu rozepisovat, jsem ráda, že teď zaklapnu noťas, pustím si nějaký vánoční film a jdu spát. Že bych se konečně dneska vyspala ???

Tak krásné sny :-*




VŠECHNY FOTKY JSTE JIŽ MOHLI VIDĚT NA INSTAGRAMU DENISA.KORANOVA A NEBO NA SNAPCHATU DENISAKORANOVA.

Ps: doufám, že článek dává hlavu a patu, jsem tak unavená, že si to ani nedokážete představit, než jsem ho zveřejnila, četla jsem ho tak 5 x a docela mi z toho hrabalo :D, jsem fakt K.O, jako nikdy předtím, ale chtěla jsem ho ještě dneska napsat :) ! Tak už se s Vámi vážně loučím. 
A prosím ještě 11 lajků na mé stránce a máme vítěze ! Už jste soutěžili ?! :)

#GoodNight

Žádné komentáře:

Okomentovat