19. listopadu 2015

#OOTD

Ahoj, tak Vás vítám u dnešního Fashion článku nebo-li u OOTD článku.
Zase bylo krásně, tak jsem se rozhodla, že si vezmu moji nejoblíbenější vestu s košilí. Tento podzimní outfit miluji nejvíce ze všech ... 
Začala bych asi u bot.
Nechtěla jsem, aby můj OOTD působil moc elegantně tak jsem zvolila všemi milované conversky. Tyto boty se hodí, jak ke sportovnějším OOTD, tak i k těm elegantnějším. Na jaře si chci koupit znovu bílé conversky, ale ty nízké :)

ootd denisa koranova
Kalhoty h&m

Na té vestě miluji, jak má krásný chlup a ta nude růžová barva je úplně boží. 
Doma mám ještě jednu chlupatou vestičku, akorát má černou barvu a není zdaleka tak krásná, jako je tato. Takže už jí nenosím a mám ji někde pověšenou ve skříni.

Jelikož má kabelka zlaté detaily, zvolila jsem i zlaté doplňky. Moc se mi nelíbí, když je někde něco zlatého a měla bych mít stříbrné doplňky. Avšak když nemám náladu na nějaké kombinování, tak to vůbec neřeším a je mi to úplně jedno.
Navíc i košile má zlaté cvočky, které krásně košili zdobí. Strašně se mi líbila, ale měli pouze velikost 38 a já bych jinak sáhla po 36, ale znáte to, když se Vám něco líbí, musíte to mít za každou cenu i přesto, že je to o něco větší (to samé se mi dneska stalo v Terranově :D, kde měli krásnou mikinu ve velikosti M a já bych potřebovala S, ale i přesto jsem si to Mko vzala, určitě ji uvidíte v nějakých dalších článcích OOTD, protože jsem si k ní koupila úplně boží tenisky Nike ). 
Ty velikosti jsou občas fakt šílené, někdy si kupuji i velikosti XS. A někdy mi zase Sko přijde taaaak velké, že bych potřebovala velikost XXS, aby to odpovídalo té velikosti S. :-/

Outfit jsem doplnila tedy zlatými doplňky.
Jak si můžete všimnout a na rty jsem použila rtěnku od Rimmel by Kate odstín 102, který je spíše takový přirozenější a hodí se k té vestičce.
Miluji takové ty nude odstíny, ať to jsou laky, rtěnky nebo i oblečení.

dennieskblog ootd

 Boty Converse

dennieskblog ootd

 Vesta New yorker - Amisu

dennieskblog ootd

 Košile h&m

dennieskblog ootd

 Kabelka Deichmann

dennieskblog ootd

Náramek Guess
Hodinky Tally Weijl
Náušnice Primark

dennieskblog ootd

denisa koranova ootd rimell

Rtěnka Rimmel odstín 102

Jak se Vám můj dnešní OOTD líbí :)? Sledujete mou story na snapchatu, kde jsem jako deniskoranova, v my story vidíte, co zrovna budu dávát na blog a nebo co momentálně dělám?! Můžete sledovat i můj IG profil, kde jsem jako denisa.koranova, kam denně přidávám fotky :)
Tak se mějte hezky papa a těším se na Vaše komentáře a zprávy. A co GIVEAWAY už jste se zapojili ?! 

#ShoppingIsMyCarido

2 komentáře:

  1. Vestička je krásná, ale určitě bych ji nenosila na tuto bundičku. Třeba k bílému tričku by byla moc hezká :) A ty doplnky <3 krásné :)

    OdpovědětVymazat