20. listopadu 2015

#OOTD

Další článek OOTD je tu, takže Vás u něj vítám.
Předem chci oznámit, že tento ootd jsem měla včera, kdy jsme jely s kamarádkou utrácet.

A jako posledních pár dní v tomto měsíci bylo krásné počasí ( tedy krásné, jak pro koho ), tak jsem vytáhla slip-ony, sakra rovnou jsem mohla jít v žabkách ne :-/, vážně nevím, co od toho počasí čekat, ráno je teplo, odpoledne prší no hrůza, co bych Vám k tomu měla říct víc. Tohle je listopad ???
Taky by jste raději, aby bylo chladněji ? "hezky můj první rým:D"
Když se o tom před někým zmíním, tak si myslí, že jsem blázen, protože chci, aby byla zima :DDD. Všichni na mně koukají, jako jestli jsem zdravá atp., ale jakooooo, Vám přijde, že za měsíc mají být Vánoce, mně tedy rozhodně ne. Vánoce a tu vánoční atmošku miluji a chladné počasí a sníh k tomu prostě patří a ne, že bude pomalu tepleji, než v září.
Doufám, že mi někdo napíše, že chce taky zimu, jinak se už picnu. Hlavně, že někdy v říjnu na horách napadlo trochu sněhu, super, ale to má padat teď a ne v říjnu.
Ale v TV říkali, že se má už ochlazovat a o víkendu, že má padat sníh i v nížinách. WOOOHOOO, že bych konečně vytáhla tu novou mega teplou bundu?!
No nic zase okecávám, tak se vrátím k tomu ootd.

denisa koranova

Lacláče (krtečkovy kalhoty) New yorker 
Slip-on boty Terranova
Kabelka Mango
Tílko Guess
Hodinky Guess


Ještě si pustím písničky, tak vydržte :D.

Pustila jsem si "Sorry - Justin Bieber" a můžeme jít na to.
Jen tak mimochodem JB neposlouchám, ale tenhle song se mi fakt líbí...

Takže, jak jsem se již zmínila, vzala jsem černé slip-on botky, ke kterým jsem sladila černou kabelku a černou bundu.
Dneska, tedy včera jsem nějak doplňky neřešila, vzala jsem si stříbrné hodinky a stříbrné náušnice. 
Ke slip-onum se mi strašně líbí ohrnuté kalhoty, takže jsem zvolila lacláče nebo jak jim říkám já "krtečkovy kalhoty" , které jsou takové volnější a fakt se mi líbí, když jsou ohrnuté. Celkově se mi poslední dobou líbí "boyfriend jeany", takže si je na jaře budu muset pořídit.

Pro ty, kteří neví, co to jsou "boyfriend jeany" - jak už nám název napovídá v překladu to znamená "kalhoty přítele" :D, no musím se smát, když si představím, že bych si na sebe fakt vzala kalhoty přítele. Kalhoty bych měla vytažené až někam na prsa :DDDD

Ale teď se vrátím k tomu, co jsou "boyfreind jeany" zač.
Jedná se tedy o jeany, které jsou volnější, dole jsou ohrnuté nebo jsou prostě ke kotníkům, některé mají díry, jiné je zase nemají. Jsou strašně pohodlné, protože to nejsou klasické "slim jeany". V létě v H&Mku jsem jich viděla tolik, ale v té době jsem po nich nějak neprahla, ale teď vím, co bude na mém jarním "wish list" !

Tak teď jsem moc nechápala, co dělám :D, v duchu jsem si zpívala tu písničku a místo toho, abych Vám psala o ootd, tak jsem sem psala text písničky. Taky se Vám stává, že třeba píšete sms a s někým se bavíte a píše do sms to, co jste dotyčnému právě řekli :D ?!

No nic pokračujeme dál.
Nechtěla jsem, aby byl včerejší ootd nějak barevný, tak jsem si vzala jednoduché bíle tílko s nápisem.

fashion denniesk

 Bunda - křivák H&M

fashion ootd dennieskblog

Lak Essence 

Dnes, když to píši, tak už  mám připravený další OOTD, který si dnes beru na zimák. #DneskaBudemFanditNašimOrlům :-*

Máte rádi, když si můžete ootd různě kombinovat a tak? Nebo je Vám úplně jedno, co máte na sobě?
Sledujete můj isntagram :) ? denisa.koranova

#HaveANiceDay


Žádné komentáře:

Okomentovat