12. listopadu 2015

Q&A ...

Ahoj :)
Chtěla bych všem tak nějak hromadně odpovědět, na co jste se mne ptali !

denniesk.blog


První otázka zněla, zda budu natáčet i videa.
Nikdy jsem videa netočila a určitě bych v budoucnu začít chtěla. Momentálně na to nemám moc času, protože články píši až večer a videa se musí točit nejlépe přes den, aby měli kvalitní obraz. Natáčení videa trvá o něco déle, než je psaní článku. Tak snad s tím v nejbližší době začnu. Určitě by to byli videa, kde bych recenzovala různé kosmetické produkty, dělala haul videa a také videa o cvíču.
Jsem docela na sebe zvědavá, protože když se vidím na videu, jsem strašně kritická a hlavně ten hlas, když se slyším, haha. Taky to tak máte, když se vidíte na videu, tak si řeknete "bože, co to mám za hlas, to je šílené" :DDD.
Na facebookovou stránku denniesk blog dám v nejbližší době takovou "anketu", kde se Vás zeptám, jestli by jste i Vy ostatní chtěli, abych natáčela videa na youtube ?!
(můžete mi napsat i pod článek komentář, jestli jste pro natáčení videí :)

Druhá otázka byla, jestli plánuji nějaký článek o cvičení.
Ano plánuji, článek mám již rozpracovaný, je poměrně delší, než jsou ostatní články, takže mi zabere více času :), ale určitě se máte na co těšit.

Třetí otázka zněla, jestli bych nenatočila make-up tutorial.
Jak jsem již řekla, momentálně videa netočím, ale v budoucnu určitě něco takového naplánuji.

Další otázka zní, jestli bych mohla dávat více zdravých receptů na blog.
Recepty na blog dávám tehdy, když máš čas k tomu fotit i postup a vše rovnou psát, někdy na to čas nemám, takže to ani na blogu není. Snažím se psát tak nějak o všem možném, blog totiž není zaměřený pouze na recepty :).

Ještě mám jednu otázku, na kterou bych chtěla odpovědět a otázka zněla, proč na blog nepíši častěji.
No, blog zabere strašně hodně času, většinou články píši večer, když už ležím, hlavně kdybych denně psala ty dva články, tak bych ten čas trávila tak, že bych pořád přemýšlela o tom, co budu psát a že to musím nafotit, všechno upravit atd, abych ten článek následně zveřejnila :). Články se snažím psát denně, někdy je to ob den, protože někdy jsem tak unavená, že jsem ráda, že si pustím nějaký film a jdu si lehnout.
Tak se těším na Vaše další otázky, na které Vám moc ráda odpovím.


Jsem ráda za veškeré otázky, komentáře a podporu :-*.
Můžete mě sledovat na instagramu, kde jsem jako denniesk.blog a nebo můžete sledovat mystory na snapchatu, kde jsem jako denisakoranova.
Mějte se krásně a děkuji za šíření mého blogu. Jsem mooooc šťastná za každého nového čtenáře, jak přes "pravidelní čtenáři" (v pravé liště dole), tak i za každý like na FB stránce denniesk blog.

#GoodNight

Žádné komentáře:

Okomentovat