8. listopadu 2015

Travel diary 3

Ahoj Všem.
Páteční cestování bylo super ! Jela jsem totiž autem, co víc si přát. Nejraději bych autem jezdila tyhle dálky pořád. Pohoda a navíc nemusím čekat 2 hodiny na Florenci, než mi jede další bus :D !

denniesk blog travel diary

V Praze jsme si zastavili na benzínce na kafe a takovou mega dobrou buchtu, achjo já a sladké, občas prostě neodolám :o...
Jenže kdyby jste ji viděli, aaaa, taky by jste si ji dali, to mi věřte !

denniesk blog travel diary

Když jsme vyjeli, byla jsem uchvácená západem slunce a pak to přišlo, z dálky jsme viděli kolonu, byla tam nehoda a akorát projížděla sanita, super, říkali jsme. Měli jsme štěstí, že jsme akorát zastavili pár metrů za sjezdem z dálnice, takže jsme na dálnici v odstavným pruhu začali couvat, ale nebyli jsme sami, další auta se připojili.
Jedeme si a najednou zase menší kolona, grrrr, zasekalo se to na nějaké obří křižovatce, kvůli těm, kteří také sjeli z dálnice..

No a po cestě jsme chytli ještě 2 kolony, ale čas jsme měli krásný, v Litvínově jsme byli poměrně brzy.
Druhý den jsme si udělali výlet do Teplice. Šli jsme do kina na "James Bond - Spectre".
Vyjeli jsme po obědě, že půjdeme už ve 14 h., hmm vyprodáno, tak jsme šli až ve 4. Co jiného dělat, když máte tolik času, než jít projít nákupák. Koupila jsem si v knihkupectví knížku od Johna Greena - Sněží, Sněží. Ve zdravé výživě jsme si nakoupili zdravé tyčinky, které jsou dobré ke svačině (o nich Vám napíši zvlášť článek), pak jsem si dala Ugovu limonádu a poté jsme si šli sednou do KFC, kde si přítel dal nějakou tu rýži s kuřecími plátky, či co to bylo, ani jsem neochutnala.

denniesk blog travel diary

denniesk blog travel diary

Po dlouhé době čekání jsme šli konečně do kina.
 Přítel na mě "fakt si nedáš popcorn" ?
A já na to "ne nechci"...
Na pokladně "dobrý den, dal bych si sýrový popcorn",
prodavačka "a jakou velikost"...
Přítel se otočí na mě, pak zpátky na prodavačku a řekne "velký, Dený si dá se mnou" :D !!!
No jasně, že jsem neodolala. Se z toho picnu !
Film byl docela dlouhý, přišel mi celkem fajn. Paťas (přítel) pořád dokola říkal, jak je zklamaný, že čekal víc :DDD...
No. dnešní Travel diary není nějak extra dlouhý, ani nevím, co bych Vám napsala, ale vím, že v týdnu pojedu zase busem, proto mám na cesty novou knihu, tak jsem zvědavá jaká bude. Určitě Vám k ní něco napíši, jaká je/byla.
 Johna Greena mám ráda, měla jsem od něj už dvě knihy - Příliš mnoho Kateřin a Hvězdy nám nepřály. Tu první zmiňovanou ještě mám, jestli má někdo zájem, prodávám ji za 145,- stála 299,- 
Tak mějte hezký zbytek dne a snad jste si užili slunečné neděle :-/. Víte, proč takový smajlík ? ...Raději bych, aby pršelo a byly mlhy, tohle prostě není Listopad, spíš mi přijde, že je jaro, chci "halloweenské počasí"...
Chci sníh, vytáhnou svoji novou bundičku a šálu si omotat pod oči, nasadit kulicha, vzít válenky a jít :D !

#HaveANiceDay

Žádné komentáře:

Okomentovat