16. listopadu 2015

Travel diary 4

Ahooooj, tak Vás vítám u dalšího TRAVEL DIARY.
Včera jsem měla opět cestovaní. Jak jinak, než se Student Agency. Cestování včera bylo děsné, strašně pršelo, než jsme došli z domu na zastávku byli jsme mokrý, jak nevím co.
Do Prahy jsme tak přijeli s malým zpožděním.


Tentokrát jsem nejela už v půl 7 z Mostu, ale až v půl 1, takže jsem se aspoň trošku vyspala, protože v sobotu jsem vstávala do školy v 5:15, školu sem měla od 8 hodin a stejně jsem přišla o něco později, navíc byla zase výluka, takže i to mě o pár minut zpozdilo, ale to je jedno, přejdu k mému "Travel diary"...

Včera se mi v tom počasí fááákt cestovat nechtělo, ani Timoušovi, toho jsem tak musela půlku cesty na zastávku nést v náručí. Pršelo, zima byla a ještě čekat v Praze na Florenci, než nám pojede konečně autobus do Znojma.




V Praze jsem si dala tentokrát čaj. ANO čaj, také se docela divím (možná jsem už "překafovaná") a mojí oblíbenou bagetu s lososem. Mňam mňam. Na cestu jsem si koupila jako minule kelímek s ovocem. Tentokrát jsem vidličku měla svojí, takovou tu plastovou, abych si ji zase nemusela z Crosscaféčka brát :DDD.
Koupila jsem si brownies, no to je něco úúúžasnééhoooo. ANO měla jsem ho poprvé a už se těším, až pojedu zpátky, jak si ho zase dám :D ! Kam se hrabe jejich flapjack !!!

Po dlouhém čekaní jsme konečně šli na nástupiště 9 a 3/4 :D, odkud jsme odjížděli směr Znojmo.
Pustila jsem si film a sjížděla jsem ostatní blogerky a youtuberky.
Tímto bych se Vás chtěla zeptat, jestli by jste chtěli, abych začala točit videa :)?
Byli by to různé haul videa, recenze na kosmetiku, vlogy a tak. Jednou bych psala na blog, po druhé bych zase točila něco na youtube.
Tak mi určitě dejte vědět, můžete buď do komentářů nebo na mé FB stránce DENNIESK BLOG.
Jen tak mimochodem už sledujete mou story na SNAPCHATU, kde jsem jako denisakoranova?!
Můžete sledovat i můj INSTAGRAM, kde denně přidávám fotky a jsem tam pod nickem denniesk.blog...
Ale teď zpátky k tomu cestování !

Cesta do Znojma byla nekonečná, snad nejhorší za tu dobu, co jezdím. Takových divných lidí, co tam se mnou jelo. To se snad nedá ani popsat. Asi bych Vám tu moc nerozepisovala, jak třeba cestující vedle mně celou cestu prděl :D a dělal, že to vůbec není od něj, ještě v tom vedru, které v autobuse bylo, no šílené ! A dál Vám raději ani nebudu nic psát, co tam za podivný lidi jezdí...Aby to nebylo málo, stavěli jsme na benzínce.

Na konci cesty mě tentokrát nečekal přítel, ale moje kamarádka Míša....
Přítel byl na zápase a já neměla u sebe klíče od baráku, OPS, tak jsem se domluvila s Míšou, že pro mě přijede a budu u ní, dokud se kluci ze zápasu nevrátí. 
Měla jsem takový hlad, že mi Míša udělala mega kuřecí plátek s rýži, tak jsem se najedla, až mi bylo pomalu blbě haha :D !

Jo a ještě jedna věc, když jsem jela v tramvaji, tak přišli revizoři. Pípla jsem si u nich měsíční a vše ok, pak se ta revizorka koukla na Timma a řekla "Víte, že by měl mít košík" ?!
A já se na ní koukla a tvářila jsem přesně takhle :D


Haha, ano přesně takhle, jako jestli se nezbláznila, když ani takový malý náhubek nedělají :DDD.

Domů jsme s přítelem přišli asi okolo půlnoci, byla jsem ráda, že jsem se vysprchovala a šli jsme spát. Unavená jsem byla, jak mimino.

Tak si užijte dnešní den, koukám, že dnes je úplně jiný den, než včera. Dneska zase sluníčko a teplo ?
Tak já už nevím. Jeden den to druhý den to. 
Fakt na mrtvici :D
Já si jdu teď pustit film a pak psát tu práci do školy, tak snad konečně začnu a něco napíši.

Tak papa a jestli máte blbou náladu, můžete si zasoutěžit o super balíček (horní lišta - giveaway).

#LoveLife

2 komentáře:

  1. :D s pejskem uz sr mi to taky stalo. Mame 13ti letou Yorkshiracku a autobusak me nechtel pustit, ze pry pes musi mit kosik. :D No tukala jsem si na celo, co dneska nevymysli

    OdpovědětVymazat
  2. Tak pejsek je super úplně miluji takové malé čumáčky, občas hlídáme sestřenici a je to super jak se vždycky tulí :)
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat