18. listopadu 2015

Workout - legs and abs



Přeji všem krásný, aspoň u mě slunečný den.
 Dostala jsem dotaz, co cvičím místo BBG a proto bych se s Vámi chtěla podělit o tom, jak vypadá mé cvičení.
TO, jak cvičím a co cvičím, tak jsem si vymyslela sama, takže nerada bych, aby tu byli komentáře typu, že to je trapné, moc lehké, špatné atd...
Každý si může vymyslet sám, co bude cvičit a já jsem se s Vámi chtěla o tom mém cvičení podělit, aby jste měli nějakou inspiraci ! :)

Tohle cvičení dělám 4 x do týdne. BBG jsem bohužel po dvou a půl týdnech přestala cvičit, protože na to nemám momentálně čas, abych se BBG věnovala na 100 % a aby to tak přineslo takové výsledky, jaké by měli být. 
BBG začnu cvičit až budu zase moci běhat venku, protože běhaní venku miluji...zapnout si na iPodu workout playlist, vyběhnout a "zničit se" 45 minutovým během v přírodě. Teď se mi prostě nechce ob den chodit běhat do fitka, kde musím ještě zaplatit, abych si tam mohla hodinu běhat na páse a navíc mi to přijde jako utrpení běhat na jednom místě hodinu a koukat před sebe a navíc se okolo mně nic neděje a nemám co pozorovat. Ano občas si zaběhat do toho fitka zajdu, když mám prostě chuť a nebo nevím, co bych jiného mohla dělat a doma se prostě nudím...
Nedávno jsem byla po dlouhé době běhat venku, byl 1 stupeň a já byla zmrzlá, jak ... vy víte, jak co, takže jsem řekla, že venku běhat ne-e a když budu mít čas a chuť jít běhat, tak si do toho fitka prostě zajdu. 
No teď bych se vrátila k tomu, jak cvičím.

Cvičení má 2 kola

1.kolo LEGS
2.kolo ABS
Než workout začnu,  pustím si svůj "workout playlist" a na dvě písničky skáču, jako přes švihadlo. 
Poté se trošku protáhnu a můžeme jít na to.

LEGS

1. cvik jsou sumo dřepy 
2. cvik dřep a poté zanožím
3. zanožování v kleče
4. kdo čte můj blog, tak ví, jak vypadá cvik čůrající pejsek :D, kdo neví, tak ať se mrkne do štítků (nahoře v liště) workouts.
5. cvik je tam taktéž vysvětlený a jedná se o cvik číslo 6
6. cvik jumping jacks, známe to ze základní školy, když jsem při rozcvičce museli skákat panáka :D

Tohle kolo opakuji 2 x a poté jdu na kolo č.2.
Všechny cviky opakuji 15 x, kromě jumping jacks, tento cvik udělám 50 x

ABS

1. cvik sklapovačky 
2. cvik loket ke koleni.
Pro ty, kteří neví, co je to za cvik : ležíme na zádech, nohy máme pokrčené a ruce si dáme za hlavu, levý loket přitáhneme v pravému koleni a poté to samé uděláme s druhou stranou, obě strany po 15 ti opakování
3. cvik zvedání ramen : ležíme na zádech, nohy mám pokrčené, ruce jsou natažené ke kotníkům a kmitáme na jednu stranu a pak na druhou a zase na každou stranu 15 x
4. cvik nohy jsou spojené na zemi a zvedáme je nahoru a poté pomalu pokládáme zpátky na zem, pro stížení můžeme přidat závaží na nohy
5. cvik jsme na zádech, nohy máme zvednuté do pravého úhlu s naším tělem, natáhneme ruce ke stropu a zvedáme se ke kotníkům
6. cvik plank/prkno, který provádíme 30 vteřin

Tohle kolo udělám zase 2 x a každý cvik opakujeme 15 x.
Když mám obě kola hotové, každé kolo udělám ještě jednou.

Až skončím, jednu písničku jen tak ležím na zádech a poté se pořádně protáhnu, aby mě nic druhý den nebolelo.
Časově to vyjde na cca 25 minut, bez pauzy.

A pro ty, kteří se stále nemohou dokopat k tomu, aby si udělali nějaký čas na cvičení alespoň 3 x do týdne 20 minut, mám MOTIVAČNÍ ČLÁNEK. Již brzy na blogu :-) !

JESTLI MÁTE NĚJAKÉ DOTAZY, PTEJTE SE, NEJLEPŠÍ BUDE, KDYŽ MI NAPÍŠETE NA MÉ FB STRÁNCE DENNIESK BLOG, KDE VÁM ODPOVÍM HNED, PO OBDRŽENÍ ZPRÁVY :)
Děkuji, že blog šíříte dál a nezapomínejte na mou soutěž (štítky - giveaway).

Můj instagram denisa.koranova
Snapchat denisakoranova

#LoveMyFollowers

1 komentář:

  1. Momentálně mám nějakou rýmyčku, ale hned jak mi bude líp, tak se vrhnu na tvůj workout, vypadá dobře!
    Budu ráda, když se mrkneš co je u mě nového
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat