3. listopadu 2015

Zdravé banánové palačinky s tvarohem



Nejjednodušší recept na zdravé palačinky, který znám !
Ingredience, které budeme potřebovat - 2 vajíčka a 1 banán. Není to náhodou hodně :D ?
Vyklepla jsem 2 vajíčka do misky a nakrájela jsem jeden větší banán a snažila jsem se to co nejvíce rozmačkat, můžete použít i tyčový mixér, ale to je zbytečné, spíš pro lenochy :D !
Vzala jsem si naběračku a na rozehřátou pánev, kam jsem dala lžičku olivového oleje, jsem nalila malé množství těsta.
Palačinky jsem "smažila" z obou stran do zlata.
Mezi jednu a druhou palačinku jsem mazala tvaroh ( 0,1% tuku ).
Nakrájela jsem ještě půlku banánu a několik hroznů.
Je to strašná mňamka a navíc je to zdravé, není tam žádná mouka, ani přidané cukry. Naposledy jsem si to dělala k obědu. Docela to zasytí, díky tvarohu. 
Tak si udělejte banánové palačinky a uvidíte, že jsou lepší, než ty klasické, jsou dobré a i zdravé, tak to je super kombinace ! V příštím článku s recepty bude kus kus na sladko :) !
A TEĎ JDĚTE JEŠTĚ SOUTĚŽIT ( nahoře v liště je štítek GIVEAWAY ).

#HealthyLifeStyle 

3 komentáře:

  1. Vypadají moc krásně, všem co koukám se povedou, já jsem je zkoušela a trhalo se to, strašně připalovalo a nic :/ vůbec nevím čím to bylo, jestli pánví nebo tak.. snad se příště poštěstí víc :)

    Týnka z blogu Live and Love

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak zkus stupeň teploty dát na méně :) nebo přidej o trošku víc oleje, ale zase ne, aby tam plavaly :D !

      Vymazat