9. listopadu 2015

Zdravé tyčinky - svačinka

Přeji všem hezký večer :) !
Chtěla bych se s Vámi podělit o tom, jak svačit a nemít přitom výčitky, že jste si dali sladkou tyčinku nebo sušenku.

denniesk blog zdravé jídlo

 Já jsem si k svačině nakoupila tyto tyčinky. Jedná se o FLAPJACK a pak nějaké tyčinky NEW BAR. Mám je strašně ráda, protože za 1. nemusím vymýšlet, co si vezmu do školy k svačině nebo když jsem na cestách, za 2. hodím ji do tašky a se svačinou se nemusím dělat :D a za 3. jsou fakt mňamózní !!!

Je fakt super, když nemáte čas nebo se Vám prostě nechce dělat se se svačinou do školy, do práce, prostě kamkoliv, tak si nakoupíte tyto tyčinky a svačinu máte hned !
Flapjack je ovesná tyčinka, jsou různé druhy příchutí, například jahodová, borůvková, malinová, kokosová atd.....
Velký flapjack vyjde na necelých 40 kč. Tuším, že v Teplicích v OC Galerie stál 32 nebo 37 kč, přesně fakt nevím.
Tyčinky new bar stojí okolo 15 - 20 kč :)

Znovu se opakuji, ale jsou fakt vynikající, vždycky, když ji mám, tak si řeknu, že si dám půlku a druhou půlku sním za chvíli, hm, nikdy mi to nevyšlo a snědla jsem ji vždycky hned :D :(.
Jedna tyčinka = jedna svačina. Hodně zasytí, já jsem si je tedy koupila ve zdravém obchůdku v Teplicích v OC, ale  určitě je seženete snad v každém obchodě se zdravou výživou. Tyčinky new bar jsem viděla i v drogérii DM.

Ty druhé, co jsem si koupila jsou také dobré, ale raději mám ty flapjacky. Tyčinka new bar nezasytí tolik, jak flapjack, mají nějakých 33g s 570kJ/136kcal, velký flapjack má gramáž 90 a má 1690kJ/404kcal.
Svačina by měla mít okolo 860 kJ (teda aspoň jsem to slyšela, tak doufám, že nešířím nějaké fámy, že jedna paní povídala :DDD), ale také závisí na tom, kolik vážíte, jestli chcete zhubnout a držíte drastické diety a nebo se prostě snažíte jíst zdravě. (Diety = naprostá blbost, stačí jíst zdravé jídlo, vyvarovat se cukru, snažit se jíst pravidelně a s váhou půjdete dolů, mám to z vlastní zkušenosti, ale to snad ví každý. Ne že bych dřív byla nějak tlustá, teda aspoň si to o sobě nemyslím, ale s mamkou jsme začaly vařit podle zdravého jídelníčku a já jsem se za pár měsíců dostala z velikosti 38 na velikost 36 a někdy dokonce 34).

Jak jsem již řekla snažím se jíst zdravě, ovšem někdy mám opravu "cheet day" a někdy se ten cheet day táhne klidně 2 až 3 dny. No jo, někdy to tělo vyžaduje, abychom si dali opravdu nějakou dobrůtku ! Největší sranda je, že vždycky všichni říkají "ty jooo, já jsem teď jedla takové nezdravé jídla, tak si dám ještě tohle a od pondělí začnu jíst zase zdravě" :D znáte to? Já ANO, někdy k této skupince jedinců patřím i já:DDD...

Docela jsem se obávala, jak budou ty new bar chutnat, protože příchuť : řepa, brokolice nebo paprika s čokoládou mě opravdu neoslovovala :D :D :D.
Dneska jsem měla tu řepovou a je úplně super, nikdy bych neřekla, že bude tyčinka z řepy tak dobrá!
Za to té papriky s čokoládou se docela obávám.

denniesk blog zdravé jídlo

Ještě bych Vám chtěla říct, že jsem si jednou dělala domácí flapjacky. Takže až je budu znovu dělat, tak se s Vámi podělím o recept. Do té doby si určitě nakupte již vyrobené flapjacky a zaměňte tak nějaké sušenky Oreo, za tyto zdravější. (Jen tak mimochodem Oreo sušenky miluji <3 :D  a nejraději bych je jedla pořád, ale bohužel to by nešlo :D )

Tuhle mega krabičku Oreo s 6 ti balíčky sušenek jsem koupila ve Znojmě na Freeportu v Hatích :))

A teď ještě jedna věc, běžte a soutěžte o tento balíček v mé giveaway :)
(Nahoře v liště - štítek GIVEAWAY)
Hezký zbytek dne :-*

denniesk blog


#HealthyLifeStyle

2 komentáře:

  1. Flapjack zkusím :) slyšela jsem o něm, ale ještě jsem ho nechutnala. New bar mi moc nechutnají a zkoušela jsem ještě raw tyčinky, ale přišly mi moc sladké... takže tyčinky moc nejím, mamka kdysi koupila nějaké ovesné, ale přijde mi to všechno takové "slepené" :(
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slepený jsou no, to máš pravdu, proto jsou jak jedna svačina :) oproti těm klasickým musli tyčinkám, které jsou malé a vůbec nezasytí a navíc nejsou tak zdravé :))

      Vymazat