2. prosince 2015

and the WINNER IS ....


Ahoj všem čtenářům :) ...
Rozhodla jsem se, že už dnes vyhlásím vítěze, tedy spíš vítězku mé podzimní soutěže.
Právě jsem dočetla všechny komentáře a ten nejlepší je právě od TP BloggersNa podzimu nejvíce zbožňuji barvy! Když se s přítelem jdeme jen tak projít ven za krásného slunečního počasí, jdeme po dlouhé pískové cestě, která je obklopená barevnými listnatými stromy a nebe je nádherně modré. Pak, když se začne stmívat, tak jdeme domů, uděláme čaj nebo horké kakao, sedneme si na pohovku a pustíme film. Zatímco venku už to pořádně fučí, tak si užíváme teplo domova. ♥

Takže prosím vítězku TP Bloggers, aby mi napsala na mé FB stránce denniesk blog do páteční půlnoci, abychom se domluvily na poslání balíčku ...

Připravuji pro Vás další soutěž... 
Nezapomeňte sledovat můj IG denisa.koranova a jestli chcete, můžete mě sledovat i na snapchatu denisakoranova...

Mějte krásný den :-*

A děkuji za každý like na mé FB stránce !!!

#EnjoyTheDay

Žádné komentáře:

Okomentovat