6. prosince 2015

Christmas gift tips ...



V dnešním článku Vám napíši nějaký ten nápad pro kluky a holky na vánoční dárky... Jsou to dárky, které potěší a jsou k dostání za dobré ceny, nejsou to dárky, které jsem nakupovala na Vánoce já, ale spíš Vám přináším nějaký ten nápad pro ty, kteří stále vůbec neví a nemají zase až tolik peněz, aby mohli nakupovat dárky z těch dražších kategorií ...

PRO HOLKY -

1. Kosmetika - různé rtěnky (ty dražší třeba od MAC), lesky, stíny na oči (opět dražší paletka URBAN DECAY), krémy, balzámy (např. EOS) ... stačí být chvíli v drogérce a udělat nějaký hezký balíček
2. Vůně/parfémy 
3. Stříbrný/zlatý náramek, řetízek (pro ty, kteří chtějí něco dražšího, tak to může být např. PANDORA)
4. Zimní doplňky - šála, čepice, rukavice ... když půjdete do města, určitě někde budou prodávat nějakou pěknou sadu, já na ni narazila a moc se mi taková sada líbila, tak se běžte mrknout a něco vybrat
5. Nějakou malou kabelku/psaníčko, když se rozhodnete pro tenhle dárek, já osobně bych vybrala černou barvu, černou barvou nic nepokazíte, černá se hodí ke všemu ...


PRO KLUKY - 

1. Opět kosmetika, kterou nikdy nic nepokazíte. U kluků to budou spíše takové ty dárkové kazety, ve kterých je např. šampón, parfém a třeba cestovní kosmetická taštička 
2. Hodinky, tedy pokud je dotyčný nosí a potřeboval by třeba už nové. Jestliže nenosí, tak je nosit prostě začne no. Stříbrný náramek/řetízek 
3. Nějaké vtipné vánoční boxerky
4. Vůně/parfémy 
5. Nové tenisky na léto, batoh, čepice ....
6. Nebo mě napadá hra na Xbox/Playstation 

Nic nepokazí také kniha oblíbeného autora. Jestliže chcete darovat oblečení a nevíte co a už vůbec nevíte, jestli by dotyčné osobě sedla taková velikost, kterou jste vybrali, můžete využít dárkové poukazy, které dělají v mnoha obchodech, stačí se jen zeptat na pokladně ... Myslím, že potěší i nějaký hezký hrníček (mě osobně by třeba potěšil, protože miluji kávu a čaj, včera jsem si na internetu našla úplně kouzelný hrneček, který musím mít, dejte to googlu hrneček s křídly, fakt krásný a jako dárek je fakt super) k hrnečku můžete koupit nějaké sypané čaje nebo oblíbenou kávu.

Kdo by chtěl nějaké dražší dárky byl by to třeba X-box, kávovar, mobil .... 

Je toho strašně hodně, kdybych měla všechno vypisovat, budeme tu vážně, až do těch Vánoc. Stačí trošku přemýšlet, co má dotyčná osoba ráda :) ...


#ChristmasIsCommig

2 komentáře:

  1. Toto sú také klasické darčeky, ale potešia :3 Ja napríklad robím pre priateľa handmade darček a dala som mu vyrobiť vankúšik s vlastným motívom, ktorý som graficky sama pripravila :)

    Nicolette Lear

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi šikovná, já na "handmade" moc nejsem :). Nebo takhle, pár krát jsem něco vyrobila, ale nemám moc nápady :)

      Vymazat