20. prosince 2015

I am sorry ...

Pěknou adventní neděli všem :-* JUPÍÍÍ VÁNOCE JSOU ZA DVEŘMI !!!
Takže, v první řadě bych se chtěla omluvit za to, že jsem nebyla moc aktivní v psaní článků na blogu, ale začalo mi zkouškové období, navíc se blíží Vánoce tzn. dokupování vánočních dárečků, sice už pro všechny dárky mám, ale prostě ještě ty maličkosti ... pečení cukroví, vánoční úklid ... navíc poslední měsíc jsem neustále na cestě, jezdím sem a tam ( Litv. - ZN.) no a tím pádem na psaní článků poslední 2 týdny ( tedy aspoň doufám, že to není déle ) nebyl zkrátka čas, ale nebojte, chystám se to všechno napravit :) ... Do mého bloku, kam si píši nápady, co bych chtěla napsat na blog, jsem si vypsala pár článků, které v blízké době budou na blogu, některé jsem dokonce začala zpracovávat... Zítřejší článek bude TRAVEL DIARY ( ovšem pouze v případě, že bude dnešní cestování něčím zajímavé ) nebo bych Vám chtěla napsat takovou recenzi na kosmetické štětce, které jsem si objednala z Aliexpressu ... Když jsou ty Vánoce, připravuji článek s motivací ke cvičení ( prostě Vánoce = jídlo = výčitky :DD ), recenzi na značku Mixa, ootd na Štědrý den a na Nový rok ( tedy snad to stihnu nafotit :-o ), playlist na cvičení, what is in my bag, také mám připravené nějaké ty zdravé recepty - bábovka z červených fazolí ... poohlédnutí za rokem 2015, cvičení na břicho a zadek podle YT a taaaak nooo. Určitě se máte na co těšit :-*.
Takže ještě jednou se moooc omlouvám za moji skoro nulovou aktivitu na blogu !!! A zatím se mějte hezky ! 

#EnjoyTheDay

Žádné komentáře:

Okomentovat