8. prosince 2015

Kosmetické produkty

Ahoj. Vítám Vás u dnešního článku, kde Vám napíši, co jsem si koupila v drogerii Rossmann. Žádný velký nákup to nebyl ! To docela čučím :DDD .. Znáte to, holka a návštěva drogérie ...
Na začátku si jdete třeba jenom pro deodorant a ve výsledku odejdete s plnou "rossmann taškou" a deodorant vůbec nemáte  :D.

Už dlouhou dobu jsem říkala, že bych si měla pořídit nové linky na oči, protože ty které jsem měla doposud byly tak nějak vyschlé.
Vybírala jsem tak dlouho, až jsem přebrala. Ze začátku jsem s nimi byla mega spokojená, jak krásně linku namalují, ale poté, co jsem se s nimi namalovala doma, tak šílenost...
A jsem docela dost zklamaná ! Vždycky, když jsem si chtěla namalovat linky, tak jsem v první řadě dala make-up, poté pudr a pak jsem malovala linky, jenže s těmito, když to takhle udělám, tak nejdou vůbec namalovat a když "tužku" jakoby přitlačím na víčko, linka se udělá strašně tlustá a vypadá to šíleně. Nevím jestli je to jen špatný kus nebo ne. Já si ale myslím, že jsou vážně špatné, protože když udělám linku na nenamalované oko, na kterém není žádný pudr ani make-up, tak namalovat jdou úplně krásně.
Zkoušela jsem to, že jsem nechala make-up "zaschnout" :D nevím, jaké bych měla použít jiné slovo ........ HMM žádné jiné mě nenapadá ...... no a po "zaschnutí" cca 20 minut, jsem si linky namalovala a .... voilááá, šlo to, jenže když se ráno rozhodnu namalovat si linky, nebudu čekat dalších 20 minut, než make-up "zaschne" (stále jsem nepřišla na jiné slovo:D), abych si je mohla namalovat a už vůbec bych si kvůli tomu nepřivstala :D
Příště si koupím tu moji starou klasiku, se kterou jsem spokojená !!

Dále jsem si koupila pudr, sáhla jsem po odstínu 2. Měli to tam poházené, jinak si beru 3 ku. Moc rozdíl mezi odstínem 2 a 3 není, ale i tak příště si dám pozor :) ... K pudru se nějak nemusím ani vyjadřovat, se značkou Dermacol jsem spokojená, pudry má super a krásně voní.

Poslední dobou jsem zjistila, že se mi přes den nějak moc leskne "t-zóna" a dozvěděla jsem se, že mám málo hydratovanou pleť. Takže se chystám do drogérie, pro nějaký krém a k tomu minerální pudr, tak snad něco vyberu a budu s tím spokojená ! Až to budu mít všechno vyzkoušené, napíši Vám článek, co a jak :).

Třetím a posledním produktem, který jsem si koupila je tvářenka, která je dvojbarevná, je růžovo - hnědá. Na tvářích je strašně krásná, ale achjo, tvářenek mám strašně hodně, takže se mi bude stejně jen tak válet v šuplíku. Tvářenka mě zaujala tím, že když ji otevřete, vespodu je zrcátko i štěteček, to je prostě super, protože když si nosím pudr a tvářenku v kabelce, musím nosit zrcátko i štětec a to zabere místo v mé mini kosmetické taštičce, už dlouhou dobu říkám, jak si pořídím novou, ale zatím jsem na žádnou hezkou nenarazila ... Nemáte nějaký tip, kde koupit hezkou kosmetickou taštičku, která je jak dělaná do kabelky tzn. nic malého ani nic velkého :) ? Viděla jsem krásnou od zn. Zoealla na stránkách www.feelunique.com , ale objednávat si ji tam nebudu, protože nesnáším, když si něco objednám ze zahraničí a musím na to čekat třeba měsíc :( Jsem taková, že když něco chci, tak hned teď, taky to tak máte :D .... Takže bych byla radši, abych si vybrala nějakou tady u nás !!!
Teď si tak říkám, že nevím, proč jsem si vzala zrovna tuhle barvu tvářenky, protože mám raději takové ty hnědé, do zlata. Tyhle růžovoučké se podle mého názoru hodí na světlovlásky. 


Linky na oči Essence
Pudr Dermacol
Tvářenka L'oreal Paris 

#HaveANiceDay

3 komentáře:

  1. Uz kdyz jsem cetla uvod o tech ocnich linkach, tak mi bylo.uplne jasny, ze to budou linky od Essence. Ty jsou naprosto katastrofalni! Takze nejsi jedina. :) Ja dneska narazila na krasnou, kozenkovou, kosmetickou tasticku v Kiku i se stecema na pudr a ocni stiny. Moc se mi libila a vahala jsem jestli ji vzit nebo ne, ale kdyz ti to sem pisu tak si pro ni zitra pojedu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat