23. prosince 2015

Kosmetické štětce

Nedávno mi dorazil balíček z Aliexpressu, ve kterém byli tyto štětce. Štětce stáli nějakých 150 korun. Holky, které si již tyto štětce objednaly, tam psaly hodnocení, které byli docela přijatelné. Nové štětce jsem už potřebovala, ale nechtěla jsem za ně dávat bůh ví kolik korun. Řekla jsem si, že zkusím ty z Ali. I přes kladné hodnocení, jsem se docela obávala ... Když jsem balíček otevřela byla jsem mile překvapená .. 
Štětců je za tu cenu strašně hodně a jsou i kvalitní. No, určitě ne tak kvalitní, jak třeba od zn. Mac, ale jsou vážně super !!!
 Čekala jsem, že štětinky budou strašně tvrdé a budou hned vypadávat ... 
Naopak, štětinky jsou docela měkké a musím říct, že jsem s těmito štětci vážně spokojená a za tu cenu ?! Fakt super. Používám je cca měsíc a zatím žádné vypadané štětinky !
Kdyby měl někdo zájem, určitě Vám napíši, od jakého prodejce jsem je kupovala, dám Vám sem odkaz.
 Na štětce jsem čekala ani ne měsíc ...
V sadě naleznete snad úplně všechny štětce, které jsou k líčení potřeba :) ...





#HaveANiceDay

8 komentářů:

  1. Mám je taky a musím s tebou jedině souhlasit.:)
    Kendy’s world

    OdpovědětVymazat
  2. Vzdyt tam nejsou ty hlavni 2 a to na makeup a na tvarenku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na makeup tam je, ten největší a na tvářenku to jich má snad každý plno ... na líčení jsem myslela především jako stíny atd

      Vymazat
  3. Sadu jsem si také objednala, (už nevím cenu), a používám z nich asi 4 ty malinké na detaily. A jeden velký na krémové stíny :-)

    Přeji ti Krásné a veselé Vánoce :-)

    OdpovědětVymazat
  4. mám podobnú sadu na oči a teda za mňa sú o ničom.. čo sa týka štetcov väčšinou mi vyhovujú tie značky v strednej cenovej kategorií ako Hakuro, Zoeva, Real Techniques. :)

    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat