13. prosince 2015

Minerální kompaktní pudr Dermacol

Nedávno jsem se zmiňovala o tom, že se mi přes den nějak moc leskne "t-zóna", od mé kamarádky, která dělá kosmetickou poradkyni jsem se dozvěděla, že mám málo hydratovanou pleť a že bych měla používat nějaký krém, který dodá pleti hydrataci a nebo zkusit minerální pudr.
Tak jsem tak při dlouhém cestování Litv-Zn. hledala na internetu, jaké mají zkušenosti ostatní slečny s těmito pudry. Rozhodla jsem se, že si koupím od L'oreal, ale byla jsem ve 2 drogérkách a ani v jedné ho neměli, nevím, zda ho náhodou nepřestali vyrábět, což by mě docela štvalo, protože na něj byla samá chvála ...
V drogérii jsem narazila na minerální pudr od Dermacol, tak jsem řekla, když je ve slevě, že si ho vezmu a že ho vyzkouším, byl zlevněný na nějakých 99 korun, opět tam měli na celý sortiment dekorativní kosmetiky značky Dermacol 40 procentní slevu. Docela mě lákalo vybrat si tam nějakou novou rtěnku, ale řekla jsem, že ne, protože si chci koupit rtěnku od zn. Mac .... No a než jsem zveřejnila tenhle příspěvek, tak jste si mohli všimnout, že jsem si opět koupila novou rtěnku :) !
Když jsem doma pudr otevřela, byla jsem velmi spokojená již na první pohled. Pudr, když otevřete zespodu, má tam "tampónek" na nanášení a zrcátko, (teď jsem se úplně zamotala do "na nanášení" ... těch "nananá" jsem měla nějak moc hodně za sebou :DDD ), čehož jsem si v drogérii všimnout nemohla, protože testry byli na těch paletkách, však Vy to znáte, tak co Vám to tu píši :) ... 
K pudru, když si přivoníte, tak krásně voní. Zaujal mne zvláštní barvou, tedy spíše těmi barevnými skvrnkami, které má. Měli tam i čistě hnědý, ale zvolila jsem tento. Jedná se o odstín 04.
Musím říct, že za tu dobu cca 14 dní, co ho používám, tak jsem s ním spokojená. Když se napudruji klasickým pudrem, za 2 hodiny se zase lesknu, tenhle vydrží ještě jednou tolik. Samozřejmě, že po během dne se musím přepudrovat ještě jednou, když třeba někde jsem nebo někam jdu... Jsem s ním spokojená !
Včera jsem si byla konečně vybrat i nějaký ten krém, který napomáhá tomu, abych se tolik "neleskla".
Vybrala jsem od Mixy. Mixa je dobrá značka, tak snad krém bude super ... Určitě Vám po nějaké době napíši, jestli se s mou suchou pletí něco změnilo po používání krému a pudru dohromady a nebo ne :) ... Mějte hezký den !




Je strašně blbé světlo, nešlo to vůbec vyfotit :(((
#HaveANiceDay

Žádné komentáře:

Okomentovat