29. prosince 2015

Motivace


Ano, ano a přesně to, co vidíte na obrázku je má MOTIVACE !
Jako ne, že bych si připadala, že jsem nějak tlustá, to ne, ale prostě chci, aby to bylo lepší, než je to teď.
Pořád je co zlepšovat.

Aby jste se odhodlali ke cvičení, které někdo bere jako za trest, musíte mít v první řadě chuť něco na sobě změnit, je nesmysl, aby jste dělali něco z donucení a měli k tomu odpor. TAK TO PROSTĚ NEFUNGUJE !!!!

Cvičení miluji .... cvičení mě baví o to víc, když si koupím třeba nové boty na běhání nebo šortky.
Vždy, když dojdu domů s novým oblečením na cvičení, hned si ho musím znovu zkusit, jako bych si ho už nezkoušela hodinu před zrcadlem v obchodě :D !!!
Když už jsem v tom oblečená, rovnou si vyndám cvičící podložku, pomůcky a jdu cvičit.

Není to úžasný pocit, když docvičíte a vaše tělo je úplně K.O? Zrovna před chvilkou jsem docvičila, chtěla jsem i vypnout mozek, protože začínají zkoušky a to je něco šíleného :-/, cvičení je na tohle vážně dobré, úplně zapomenete na vše kolem a myslíte jen na to, aby jste cvik prováděli správně. Nejlepší na vypnutí mozku je běh v přírodě, jenže to teď vážně ne-e, nesnáším běhání venku, když je strašná zima, ale někdo to má rád zas mnohem víc, než v létě, když je teplo.

K té motivaci je také dobrý kamarád nebo kamarádka se kterým se domluvíte a budete chodit cvičit spolu a navzájem se budete motivovat. Když se Vám nebude chtít a nebudete mít žádného parťáka, tak prostě zůstanete doma a do žádného fitka nepůjdete, za to když parťáka mít budete a cvičit se Vám nebude chtít, určitě Vás dokope, aby jste do toho fitka dorazili !
Tak šup najděte si vhodného parťáka a začne hned teď.

ŽÁDNÝ, že začnete na Nový rok, kdy se dávají předsevzetí ! Ty stejně nikdo a nikdy nedodržel, já si jich dala vždycky tolik a stejně z toho bylo prd. Proč bych měla čekat na Nový rok, abych si dala předsevzetí, že budu aspoň 4 x do týdne cvičit ?! Nesmysl !
NE NE NE NEČEKEJTE NA NOVÝ ROK a NA NOVÉ PŘEDSEVZETÍ ! 

Dejte si do svého iPodu songy, které Vás zaručeně nabijí energií a bude se Vám o to víc cvičit lépe. Když jsem třeba ve fitku a jsem na běžícím pásu, běží se mi o 100 % lépe, když mi ve sluchátkách hraje oblíbená hudba. Zvolte spíše tu rychlejší,  donutí Vás tak k tomu, aby jste přidali do tempa :).

Stáhněte si nějaký obrázek, jak by jste asi chtěli vypadat a mějte ho na očích. Stáhněte si třeba aplikaci, ve které si nastavíte, že každé ráno v 9 hodin Vám vyskočí fotka Vaši vysněné postavy.
Nebo si ji vytiskněte a nalepte někam na zrcadlo!

Za každý splněný cíl, který si nastavíte se nějak odměňte !

Já svoji fotku vysněné postavy mám, tak doufám, že v létě bude můj cíl splněn a budu si tak moci koupit třeba nové plavky nebo zkrátka něco, co se mi strašně líbí a stojí to třeba víc peněz.
Vyfotila jsem se, když jsem začala cvičit, abych za ten půl rok viděla, jaké pokroky jsem na sobě udělala.

To s tím odměňováním dělám i ve škole, když zvládnu celé zkouškové období, koupím si třeba boty !
Za každou složenou zkoušku se něčím odměním, koupím si třeba náramek, šátek nebo zajdu na nějaký dobrý čaj nebo kávu.
Přítel mi před každou zkouškou přeje hodně štěstí atd a na konci sms je, abych si nic nekupovala :D a já mu na to řeknu, že se prostě musím odměnit !

Pojďte si stanovit svůj osobní cíl, vytáhněte iPody, MP3ky a bůh ví co všechno a pojďte cvičit už dneska !

Ještě takový malinký motivační bod, který mě taky trochu žene dopředu - kupte si do fitka permanentku, která není měsíční, ale je na vstupy. Když uvidíte, že na permanentce máte ještě 800 korun, bude Vám to líto, že tam máte ještě tolik peněz a nikam se Vám nechce ... tak se prostě zabalíte a už jdete zase do fitka ... Tedy aspoň u mě to tak funguje.

#DontGiveUp

7 komentářů:

  1. Jojo permanentka do fitka mě taky nakopla a chodila jsem každý den, když jsem to měla zaplacený ^^ Jinak pěkné líčení na hlavní fotce blogu :))
    http://prikrylovatereza.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný článek :)
    Když jsem k Vánocům dostala nové sportovní oblečení, ještě ten večer jsem si šla zacvičit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nové oblečení vážně donutí :D A děkuji :) !

      Vymazat
  3. Moc hezký článek a hezky je to napsané. Pravda to je. :) http://verys0.blog.cz/

    OdpovědětVymazat