11. prosince 2015

New lipstick

Jak jste si včera mohli na snapchatu (denisakoranova) všimnout byla jsem ve městě shánět rudou matnou rtěnku nebo jste dnes mohli vidět fotku na instagramu denisa.koranova ... 
Konečně jsem ji objevila ... JOOO
Rtěnka je od značky Maybelline v odstínu 965 siren in scarlet 
Podle mě je to nová řada, protože cca týden zpět, co jsem byla v drogérce, jsem si ji nevšimla a to na rtěnky koukám vždycky, když v nějaké drogérce jsem, však vy víte. Taky víte, že jsem si strašně oblíbila rudou barvu na rtech ....
Červenou rtěnku sice mám, ALE chtěla jsem nějakou matnou a ne, že musím rty po namalování obtisknout do kapesníčku, aby poté vypadaly, že jsou matné !!!
 Maybelline udělala 5 nebo 6 nových odstínů rtěnek, které mají matný vzhled ... Tedy aspoň u nás v drogérii jsou nové :DDD
Hned, jak jsem tam viděla napsáno MAT říkám jooo konečně, první jsem ji zkusila na ruku a byla jsem unešena :D, nikdo ji ještě nezkoušel, byla úplně nová, takže jsem ji vyzkoušela i na rtech... Za mě je to jedna velká spokojenost !!!
Na rtech vypadá strašně krásně a vydrží poměrně dlouho :) 

denniesk blog

dennies life

denniesk blog mybelline matt

dennies life matt maybelline

Teď se půjdu "učit" na zítřejší zápočet z AJ, ale předtím udělám milión věcí, však to všichni známe :DDD ... tak zítra na mě ráno myslete ... Možná již zítra večer bude vyhlášena nová zimní soutěž ! Tak sledujte blog, fb a instagram, kde se o soutěži zmíním :) !!!

#ChristmasIsComming

5 komentářů:

  1. Já rtěnky miluju! Hlavně teď přes podzim a zimu tmavší odstíny :)) Kolik stála?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo byla zrovna akce a něco málo přes 100 :)

      Vymazat
  2. Ja z matnych rtenek muzu doporucit od catrice ultimate stay :) ja dle videi od shopaholic nicol a holek a cup of style ji mam a nosim ji furt, mam teda odstin 070, na podzim idealni a je bomba, na ruznych svetlech meni i odstin od fialove (denni svetlo) az po vinovou (tlumenejsi svetlo) :D. Kdyz jsem ji otevrela (objednavala jsem na parfums) tak jsem se lekla proboha to je fialovee, ale fakt je uzasna :) a urcite pujdu omrknout na zivo i jine odstiny. A z pusy nejde pomale ani dolu od jidla az pres piti :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nejlepší matná červená je Ruby woo... To je moje srdcovka :)

    OdpovědětVymazat